SMann Skrevet 10. mars 2010 #41 Skrevet 10. mars 2010 Bruk hånning på kroppshår, da blir de godt å leke med Honning er bare klissete....
Gjest MikeWaters Skrevet 10. mars 2010 #42 Skrevet 10. mars 2010 Hva med nesehår? Er det maskulint når mannen har en busk stikkende ut av nesa? Er det feminint å klippe disse? Jeg klipper nesehår, friserer nedentil og napper det ene stakkars håret jeg har på brystet
Gjest KateW Skrevet 10. mars 2010 #43 Skrevet 10. mars 2010 Forresten, har du lenger hår på tissen enn du har tiss, så kan det være et hett tips å trimme bittelitt. Ingen av oss liker å fjerne polypper i nesa med kjønnshår når vi suger. Igjen, bare et lite tips.
Siggen! Skrevet 6. mars 2011 #44 Skrevet 6. mars 2011 Jeg klipper nesehår, friserer nedentil og napper det ene stakkars håret jeg har på brystet Haha Jeg begynte å få hår på brystet da jeg nærmet meg 18 tror jeg. Begynte da etterhvert å ta det, som jeg gjorde i nesten 2 år før jeg slutta med det. Skal kjøpe sånn bodygroomer og trimme det, begynner å bli ganske mye nå egentlig Jeg er en person med mørkt hår, og hårene blir veldig synlige og ekstra grove når dem halshugges med høvvern.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå