Vera Vinge Skrevet 19. februar 2009 #21 Skrevet 19. februar 2009 Jeg foretrekker hår framfor hårløst, selv om det ikke er noe jeg ser bestemt etter hos en mann for å vurdere hans attraktivitet.
Gjest Gaby Skrevet 19. februar 2009 #22 Skrevet 19. februar 2009 Hår på brystet er HOT!! Og på beina, magen og armene. På ryggen er det strengt forbudt, og det må stusses litt "midt på". Heldigvis oppfyller gubben alle mine krav
Monarabb Skrevet 19. februar 2009 #23 Skrevet 19. februar 2009 Hadde min kjære barbert brystkassen hadde jeg blitt forbanna! Jeg elsker jo å ligge på brystkassa og kose med håret der! Men er litt skeptisk til masse hår på ryggen... Men blir man først glad i en person så har ikke det så mye å bety heller vil jeg tro.. Jeg var totalt i mot hår på brystet før jeg traff min kjære.. Men nå kunne jeg ikke tenkt meg en glattbarbert kjæreste...
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #24 Skrevet 19. februar 2009 Hår på kroppen er mandig. En mann som barberer brystkasser/rygg er helt uaktuell. Det er feminint og jålete og FULLSTENDIG avtennende.
Pialill Skrevet 19. februar 2009 #25 Skrevet 19. februar 2009 Personlig e l s k e r jeg menn med masse hår.. :gjeiper: Det er spredte meninger blant mine venninner, og jeg skal ikke dømme menn som foretrekker å barbere vekk kroppshår, sminke seg og alt det andre den såkalte metroseksualiteten innebærer, men min type mann (rent overfladisk her..) er stor og hårete.. Tøyser av og til om at det er derfor jeg er sammen med min kjære, han har mye kroppshår og sjems litt over det, derfor synes han det var greit å bli sammen med meg som synes han er fantastisk pen med det! noe av det samme her=) samboeren min har ganske mye hår overalt! det gjrø meg absolutt ingenting, og jeg elsker å "kose" med det... hehe eneste ulempen er at jeg begynner å klø av det hvis jeg ligger inntill ham og er trøtt:P hatet før hårete menn, men det har jeg vokst fra... sa til en fyr en gang at jeg hatet hår (jeg ante ikke at han var hårete...)da jeg var 18, og da det kom så langt at vi skulle ha sex hadde han vært og vokset rygg og brystkasse stakkers fyr... hehe
Soon Skrevet 19. februar 2009 #26 Skrevet 19. februar 2009 Kunne ikke tenkt meg samboeren min uten håret på brystkassa...deilig å kose på Jeg liker ikke at menn barberer seg andre steder enn i ansiktet....(men liker også veldig godt litt skjeggstubber). Hadde sambo barbert beina eller brystkassa tror jeg jeg hadde fått hakeslepp - syns ikke noe om det - litt hår er mandig og flott!
maria_lena Skrevet 20. februar 2009 #27 Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes ikke det er sexy med hår på brystkassa og ryggen. på lår og under armene og 'der nede' - det er greit. Nå har jeg faktisk vært heldig også, min kjære er helt etter min smak Men må jo si at jeg er jeg skeptisk til mannfolk som barberer seg mer enn i ansiktet.
Morgause Skrevet 20. februar 2009 #28 Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes barske mannfolk er best, så da skal det være skjegg og hår på brystkassen. Men av en eller annen grunn, så tåler jeg ikke hår på ryggen. Blæsj!
kisskissbangbang Skrevet 9. mars 2010 #30 Skrevet 9. mars 2010 Personlig e l s k e r jeg menn med masse hår.. :gjeiper: Det er spredte meninger blant mine venninner, og jeg skal ikke dømme menn som foretrekker å barbere vekk kroppshår, sminke seg og alt det andre den såkalte metroseksualiteten innebærer, men min type mann (rent overfladisk her..) er stor og hårete.. Sier meg enig med denne frøkna, jeg. Også vil jeg ha skjegg!
FantasDick Skrevet 9. mars 2010 #31 Skrevet 9. mars 2010 Hår eller ikke er ikke så relevant for meg. Det er mannen jeg liker. Om han selv ville barbert brystkassa si er det helt greit for meg, men jeg ville aldri bedt han om å gjøre det. Men.. Hvis jeg skal være helt ærlig, må jeg si at veldig mye hår (type "teppe" på ryggen) ikke er særlig hett.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #32 Skrevet 9. mars 2010 Helt fuckings uaktuelt å barbere brystkassa! :rødme:
skandale Skrevet 9. mars 2010 #33 Skrevet 9. mars 2010 Tar han som han er. Hår på brystet er bare et pluss, er det ikke noe der pleier det å være greit også. Men når de begynner å barbere, klippe vokse og styre - der setter jeg strek. Jeg vil ha en naturlig 100% ikke-forfengelig skjeggemann. Dog, teppe på ryggen og ned mot rompa, som nevnt over her, er ganske turnoff. Jeg innbiller meg at jeg kan se på armer og bein og bryst til mannen hvilken grad av hårethet han har, og at det kanskje spiller inn på om jeg velger ham eller ikke?
Gjest petre Skrevet 9. mars 2010 #34 Skrevet 9. mars 2010 Har hatt kjærester med lite hår og med mye hår, dog ikke hår på ryggen. Bryr meg lite om hårveksten så lenge de ikke prøver å fjerne den. Skjeggstubber på brystet er neppe særlig stilig.
Gjest Pharmadilla Skrevet 9. mars 2010 #35 Skrevet 9. mars 2010 Jeg liker ikke "hårete menn".. Selvfølgelig, det er en smaksak, men det funker bare ikke for meg Ikke at de skal være hårløse, men naturlige.. Blir det for mye blir det turn-off... Menn med hår på beina og i skrittet er det beste, blattbarberte menn får meg til å tenke på prepubertale guttunger =/
Gjest Gjest_Ole Brum_* Skrevet 9. mars 2010 #36 Skrevet 9. mars 2010 Jeg skulle ønske at nordmenn hadde mer hår på kroppen
Gjest Gjest_sala_* Skrevet 9. mars 2010 #37 Skrevet 9. mars 2010 Jeg elsker menn med hår Men jeg elsker også menn uten hår
Gjest mann30 Skrevet 9. mars 2010 #38 Skrevet 9. mars 2010 Hvorfor er det big deal om mannen stusser hårene på kroppen da? Noen menn har jo mye lengre hår på beina f.eks enn andre menn. Personelig setter jeg maskina på 15mm og drar over beina, ser ikke noe problem med det og det får meg ikke til å se ut som en førpubertal småunge
Gjest Pharmadilla Skrevet 9. mars 2010 #39 Skrevet 9. mars 2010 Hvorfor er det big deal om mannen stusser hårene på kroppen da? Noen menn har jo mye lengre hår på beina f.eks enn andre menn. Personelig setter jeg maskina på 15mm og drar over beina, ser ikke noe problem med det og det får meg ikke til å se ut som en førpubertal småunge Men da barberer du jo ikke, så da er det greit! Det er bare bra å stusse litt
Gjest Gjest_Ole Brum_* Skrevet 10. mars 2010 #40 Skrevet 10. mars 2010 Bruk hånning på kroppshår, da blir de godt å leke med Men da barberer du jo ikke, så da er det greit! Det er bare bra å stusse litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå