Gå til innhold

Kreps sitt store bomberom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*løper ned i hagen,* Barbie... Hent vann vi må få liv i hu igjen...*

Skrevet

*heller vann ned i nesa på LilleBille, dermed våknet hu igjen. hun hadde bare sovnet.

Ordene som ble uttalt er ikke verdt å nevne her, de går ikke gjennom sensuren. :oops:

Skrevet

God tirsdags-ettermiddag til deg, Krepsesnupsa..

Du sitter vel også og venter på telefon fra Hamar?

I kveld går'n inn vettu! :sjarmor:

Pengene kommer vel på konto om noen dager,og da kan vi vel ta oss en durabelig fest? :kul:

Skrevet
God tirsdags-ettermiddag til deg, Krepsesnupsa..

Du sitter vel også og venter på telefon fra Hamar?

I kveld går'n inn vettu! :sjarmor:

Pengene kommer vel på konto om noen dager,og da kan vi vel ta oss en durabelig fest? :kul:

Ja så du skal vinne store penger ikveld. :sjarmor: , spanderer du en halvliter på byen da...

Jeg skal krysse alt jeg har jeg :D

Skrevet

Spandere en halvliter?

Nei,så gjerrig er jeg ikke!

Du skal få en helaften,med mat og så mye drikke du bare orker! :sjarmor:

Skrevet
Spandere en halvliter?

Nei,så gjerrig er jeg ikke!

Du skal få en helaften,med mat og så mye drikke du bare orker! :sjarmor:

Det er jo helt topp, akkurat som deg. :blomst_opp: denne fortjener du. :blomst:

Skrevet
Lørdagen ble ikke som planlagt.. LilleBille, var alt for full, og begynte å bli voldelig,

Derfor ble hanejakten utsatt, og Barbie og jeg fanget LilleBille istedet. :sjarmor:

Vi setter opp en ny dato senere. :kul:

Bare meld dere på.

Hva F.... her aner en stakkar fred og ingen annen fare enn hanespetakkelet... - og ikke varsles det på mail engang... :evil:

heller vann ned i nesa på LilleBille, dermed våknet hu igjen. hun hadde bare sovnet.

Ordene som ble uttalt er ikke verdt å nevne her, de går ikke gjennom sensuren.

.. og så blir en atpåtil utsatt for mishandling...

.. nei ikke regn med meg på neste hanejakt.--- det er sikkert :frustrert:

Skrevet
No hard feelings' date='LilleBille.. :ler:[/quote']

... er ikke så sikker på det... kanskje jeg skal alliere meg med naboen med hanen :sjarmor:

Skrevet

... eller kanskje jeg skal snike meg innpå Barbie med en spiss nål.. og stikke hull... og se for meg skinnet blafre avgårde som en ballong med hull i.... :ler:

.. og så må jeg finne en passende måte å "ta" Kreps på også... (tenke tenke.... gode forslag mottas med takk..... )

(og dessuten ... jeg drikker med aldri overstadig beruset.:perebrus: ... - eller blir voldlelig... :pirat: )

Skrevet
... eller kanskje jeg skal snike meg innpå Barbie med en spiss nål.. og stikke hull... og se for meg skinnet blafre avgårde som en ballong med hull i.... :ler:

.. og så må jeg finne en passende måte å "ta" Kreps på også... (tenke tenke.... gode forslag mottas med takk..... )

(og dessuten ... jeg drikker alltid overstadig beruset.:perebrus: ... - og blir alltid voldlelig... :pirat: )

:evil: Skal du svikte hanejakten :evil: :evil: Dessuten sier du jo selv at du alltid blir voldelig. :evil:

Skrevet
:flekke: der var jo ræven til kreps igjen :ler:

:evil: Din syltede agurk!

Gjest Madam Felle
Skrevet

:evil: Din syltede agurk!

:o hva for noe? :hoho::hoho::hoho: ja nå har jeg hørt det også :hoho::hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Ja så du inrømmer dine feil nå da. :-?

feil? :sjokkert: jeg tar vel aldri feil :sjokkert:

Skrevet

feil? :sjokkert: jeg tar vel aldri feil :sjokkert:

førte skritt er å inrømme sine feil. :D

Gjest Madam Felle
Skrevet

ja, men da må jeg bli litt mer ydmyk, og da blir jeg plutselig perfekt, og det er jeg ikke helt klar for akkurat nå :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...