Gå til innhold

Kreps sitt store bomberom

Kreps

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*heller vann ned i nesa på LilleBille, dermed våknet hu igjen. hun hadde bare sovnet.

Ordene som ble uttalt er ikke verdt å nevne her, de går ikke gjennom sensuren. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tirsdags-ettermiddag til deg, Krepsesnupsa..

Du sitter vel også og venter på telefon fra Hamar?

I kveld går'n inn vettu! :sjarmor:

Pengene kommer vel på konto om noen dager,og da kan vi vel ta oss en durabelig fest? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tirsdags-ettermiddag til deg, Krepsesnupsa..

Du sitter vel også og venter på telefon fra Hamar?

I kveld går'n inn vettu! :sjarmor:

Pengene kommer vel på konto om noen dager,og da kan vi vel ta oss en durabelig fest? :kul:

Ja så du skal vinne store penger ikveld. :sjarmor: , spanderer du en halvliter på byen da...

Jeg skal krysse alt jeg har jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spandere en halvliter?

Nei,så gjerrig er jeg ikke!

Du skal få en helaften,med mat og så mye drikke du bare orker! :sjarmor:

Det er jo helt topp, akkurat som deg. :blomst_opp: denne fortjener du. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen ble ikke som planlagt.. LilleBille, var alt for full, og begynte å bli voldelig,

Derfor ble hanejakten utsatt, og Barbie og jeg fanget LilleBille istedet. :sjarmor:

Vi setter opp en ny dato senere. :kul:

Bare meld dere på.

Hva F.... her aner en stakkar fred og ingen annen fare enn hanespetakkelet... - og ikke varsles det på mail engang... :evil:

heller vann ned i nesa på LilleBille, dermed våknet hu igjen. hun hadde bare sovnet.

Ordene som ble uttalt er ikke verdt å nevne her, de går ikke gjennom sensuren.

.. og så blir en atpåtil utsatt for mishandling...

.. nei ikke regn med meg på neste hanejakt.--- det er sikkert :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No hard feelings' date='LilleBille.. :ler:[/quote']

... er ikke så sikker på det... kanskje jeg skal alliere meg med naboen med hanen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... eller kanskje jeg skal snike meg innpå Barbie med en spiss nål.. og stikke hull... og se for meg skinnet blafre avgårde som en ballong med hull i.... :ler:

.. og så må jeg finne en passende måte å "ta" Kreps på også... (tenke tenke.... gode forslag mottas med takk..... )

(og dessuten ... jeg drikker med aldri overstadig beruset.:perebrus: ... - eller blir voldlelig... :pirat: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... eller kanskje jeg skal snike meg innpå Barbie med en spiss nål.. og stikke hull... og se for meg skinnet blafre avgårde som en ballong med hull i.... :ler:

.. og så må jeg finne en passende måte å "ta" Kreps på også... (tenke tenke.... gode forslag mottas med takk..... )

(og dessuten ... jeg drikker alltid overstadig beruset.:perebrus: ... - og blir alltid voldlelig... :pirat: )

:evil: Skal du svikte hanejakten :evil: :evil: Dessuten sier du jo selv at du alltid blir voldelig. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...