Barbie Skrevet 13. oktober 2003 #301 Del Skrevet 13. oktober 2003 Helvete! Har vi glemt å sette hu fri igjen? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #302 Del Skrevet 13. oktober 2003 *løper ned i hagen,* Barbie... Hent vann vi må få liv i hu igjen...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 13. oktober 2003 #303 Del Skrevet 13. oktober 2003 :oops: Fy flate.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #304 Del Skrevet 13. oktober 2003 *heller vann ned i nesa på LilleBille, dermed våknet hu igjen. hun hadde bare sovnet. Ordene som ble uttalt er ikke verdt å nevne her, de går ikke gjennom sensuren. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. oktober 2003 #305 Del Skrevet 14. oktober 2003 God tirsdags-ettermiddag til deg, Krepsesnupsa.. Du sitter vel også og venter på telefon fra Hamar? I kveld går'n inn vettu! Pengene kommer vel på konto om noen dager,og da kan vi vel ta oss en durabelig fest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #306 Del Skrevet 14. oktober 2003 God tirsdags-ettermiddag til deg, Krepsesnupsa.. Du sitter vel også og venter på telefon fra Hamar? I kveld går'n inn vettu! Pengene kommer vel på konto om noen dager,og da kan vi vel ta oss en durabelig fest? Ja så du skal vinne store penger ikveld. , spanderer du en halvliter på byen da... Jeg skal krysse alt jeg har jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. oktober 2003 #307 Del Skrevet 14. oktober 2003 Spandere en halvliter? Nei,så gjerrig er jeg ikke! Du skal få en helaften,med mat og så mye drikke du bare orker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #308 Del Skrevet 14. oktober 2003 Spandere en halvliter? Nei,så gjerrig er jeg ikke! Du skal få en helaften,med mat og så mye drikke du bare orker! Det er jo helt topp, akkurat som deg. :blomst_opp: denne fortjener du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. oktober 2003 #309 Del Skrevet 14. oktober 2003 Lørdagen ble ikke som planlagt.. LilleBille, var alt for full, og begynte å bli voldelig, Derfor ble hanejakten utsatt, og Barbie og jeg fanget LilleBille istedet. Vi setter opp en ny dato senere. Bare meld dere på. Hva F.... her aner en stakkar fred og ingen annen fare enn hanespetakkelet... - og ikke varsles det på mail engang... :evil: heller vann ned i nesa på LilleBille, dermed våknet hu igjen. hun hadde bare sovnet. Ordene som ble uttalt er ikke verdt å nevne her, de går ikke gjennom sensuren. .. og så blir en atpåtil utsatt for mishandling... .. nei ikke regn med meg på neste hanejakt.--- det er sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. oktober 2003 #310 Del Skrevet 14. oktober 2003 No hard feelings,LilleBille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. oktober 2003 #311 Del Skrevet 14. oktober 2003 No hard feelings' date='LilleBille.. [/quote'] ... er ikke så sikker på det... kanskje jeg skal alliere meg med naboen med hanen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. oktober 2003 #312 Del Skrevet 14. oktober 2003 ... eller kanskje jeg skal snike meg innpå Barbie med en spiss nål.. og stikke hull... og se for meg skinnet blafre avgårde som en ballong med hull i.... .. og så må jeg finne en passende måte å "ta" Kreps på også... (tenke tenke.... gode forslag mottas med takk..... ) (og dessuten ... jeg drikker med aldri overstadig beruset. ... - eller blir voldlelig... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #313 Del Skrevet 14. oktober 2003 ... eller kanskje jeg skal snike meg innpå Barbie med en spiss nål.. og stikke hull... og se for meg skinnet blafre avgårde som en ballong med hull i.... .. og så må jeg finne en passende måte å "ta" Kreps på også... (tenke tenke.... gode forslag mottas med takk..... ) (og dessuten ... jeg drikker alltid overstadig beruset. ... - og blir alltid voldlelig... ) :evil: Skal du svikte hanejakten :evil: :evil: Dessuten sier du jo selv at du alltid blir voldelig. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. oktober 2003 #314 Del Skrevet 14. oktober 2003 der var jo ræven til kreps igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #315 Del Skrevet 14. oktober 2003 der var jo ræven til kreps igjen :evil: Din syltede agurk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. oktober 2003 #316 Del Skrevet 14. oktober 2003 :evil: Din syltede agurk! :o hva for noe? ja nå har jeg hørt det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #317 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ja så du inrømmer dine feil nå da. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. oktober 2003 #318 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ja så du inrømmer dine feil nå da. :-? feil? jeg tar vel aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #319 Del Skrevet 14. oktober 2003 feil? jeg tar vel aldri feil førte skritt er å inrømme sine feil. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. oktober 2003 #320 Del Skrevet 14. oktober 2003 ja, men da må jeg bli litt mer ydmyk, og da blir jeg plutselig perfekt, og det er jeg ikke helt klar for akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå