Bertha Skrevet 7. oktober 2003 #281 Del Skrevet 7. oktober 2003 *dåne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 7. oktober 2003 #282 Del Skrevet 7. oktober 2003 Bertha dåner. Hun er så sart, stakkars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #283 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg kan stå og se på mens dere utøver vold mot hanen.... Ja mat vil du nok ha. :D Tar du med vinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #284 Del Skrevet 9. oktober 2003 *SKÅÅÅÅÅL* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #285 Del Skrevet 9. oktober 2003 *SKÅÅÅÅÅL* SKKÅLLL Koselig at du stakk innom, det begynte å bli ensomt her nå.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #286 Del Skrevet 9. oktober 2003 :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Sånn. Nå er det ikke ensomt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. oktober 2003 #287 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er det i orden at jeg gjemmer meg her i skalldyrboligen en stund? Jeg er nemlig ikke helt sikker på hvordan godsfruen LH på den andre siden av det store havet liker å bli vekket av og skrålelyder. *venter på et jækla smell* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. oktober 2003 #288 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er det klart for Hanejakt snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 9. oktober 2003 #289 Del Skrevet 9. oktober 2003 Yo, Crepzz... Wass up ? Stort sett bra her. Gleder meg til kakespising og spansk restaurant til lørdag. Feire familiebursdag. Go`kveld fra Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 9. oktober 2003 #290 Del Skrevet 9. oktober 2003 :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Sånn. Nå er det ikke ensomt lenger.Orket ikke å lage alle disse selv, så jeg låner Revetispas.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #291 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hanejakten er nå utsatt til Lørdag kveld. Håper alle de påmeldte kan gi svar innen lørdag kl 1500. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. oktober 2003 #292 Del Skrevet 10. oktober 2003 Lørdagkveld passer bra. Da er jeg full som en brannbil, og en jævel på hanefanging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #293 Del Skrevet 10. oktober 2003 Lørdagkveld passer bra. Da er jeg full som en brannbil, og en jævel på hanefanging! *skriver opp Barbie. * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. oktober 2003 #294 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg skal bort ... men må selvfølgelig prøve å snike meg unna for en så viktig sak.... - så om dere ikke ser meg .. lusker jeg nok rundt bak trærne.. og prøver å fange hanekrapylet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #295 Del Skrevet 11. oktober 2003 Den er grei. *Jeg skriver opp LilleBille. * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. oktober 2003 #296 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg ville bare ønske deg en fortsatt god helg. Nå skal jeg drikke meg full! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. oktober 2003 #297 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg ville bare ønske deg en fortsatt god helg. Nå skal jeg drikke meg full! mao... du lader opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #298 Del Skrevet 13. oktober 2003 Lørdagen ble ikke som planlagt.. LilleBille, var alt for full, og begynte å bli voldelig, Derfor ble hanejakten utsatt, og Barbie og jeg fanget LilleBille istedet. Vi setter opp en ny dato senere. Bare meld dere på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 13. oktober 2003 #299 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ja,makan! LilleBille var full som en brannbil,og hun slo etter alt som leet seg. Hun yppet opp til bråk med en politimann også,men heldigvis fikk Kreps og jeg stoppet henne før hun ble arrestert... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #300 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ja tilsutt fikk vi bindt henne fast til et tre bak i hagen.. Fa... Barbie...... Står LilleBille der enda :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå