Kreps Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #701 Del Skrevet 19. desember 2003 Hæhæ *rå latter* Har ikke så mye som lea en finger .... Dvs. om juleting da, gjør jo litt i heimen, men jeg har vært utrolig tiltaksløs i det siste. Men i dag skal jeg være flink Tror ikke det blir veldig mye baking, men vi skal rydde og sjaue endel. Åsså har vi kjøpt DET fine juletreet Godt å høre at det ikke bare meg som er sent ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 19. desember 2003 #702 Del Skrevet 19. desember 2003 You bet! hehe Ha en god helg, Kreps :D Klem, D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. desember 2003 #703 Del Skrevet 19. desember 2003 Ønsker deg god helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. desember 2003 Forfatter #704 Del Skrevet 20. desember 2003 You bet! hehe Ha en god helg, Kreps :D Klem, D Ønsker deg god helg.. Takk til dere begge to. :blomst_opp: Jeg skal desverre jobbe i hele helgen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 23. desember 2003 Forfatter #705 Del Skrevet 23. desember 2003 Så idag er det lille julaften. Tiden går så alllt for fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 23. desember 2003 #706 Del Skrevet 23. desember 2003 Riktig god jul til deg, Kreps :D Tusen takk for mail! Juleklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. desember 2003 #707 Del Skrevet 23. desember 2003 Spretter bare innom så vidt for å ønske GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 23. desember 2003 #708 Del Skrevet 23. desember 2003 Stikker innom for å ønske deg og dine en God jul, og et riktig godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 27. desember 2003 Forfatter #709 Del Skrevet 27. desember 2003 Takk skal dere ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #710 Del Skrevet 29. desember 2003 Enda en dag med fin sol, og behaglig tempratur. JEg er så glad det ikke er snø og dritt. måke frem bil, skrape ruter, nei takkemegtil, sol og blå himmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 31. desember 2003 #711 Del Skrevet 31. desember 2003 Riktig godt nyttår til deg, Krepsen :D Ønsker deg og dine alt godt for det nye året Nyttårsklem fra Diva :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. januar 2004 #712 Del Skrevet 1. januar 2004 GODT NYTT ÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #713 Del Skrevet 5. januar 2004 Tusen takk begge to. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. januar 2004 #714 Del Skrevet 6. januar 2004 Har jo helt glemt å øsnke deg GODT NYTT ÅR kreps. Jaja bedre sent enn aldri. GODT NYTT ÅR, håper du hadde en fin juleferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. januar 2004 #715 Del Skrevet 6. januar 2004 Hei Kreps. Har du sluttet på KG? :o Det er så lenge siden du har kommet med sterke meninger, og jeg savner det! Tror nesten ikke jeg har sett deg her inne siden før jul...... Kom tilbake, Kreps.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #716 Del Skrevet 6. januar 2004 Hei Kreps. Har du sluttet på KG? :o Det er så lenge siden du har kommet med sterke meninger, og jeg savner det! Tror nesten ikke jeg har sett deg her inne siden før jul...... Kom tilbake, Kreps.. Nei da, jeg har ikke sluttet. Har rett og slett ikke hatt til til å sitte så mye på nettet. Håper det blir bedre fremover, Takk for hilsenen det er alltid koselig å bli savnet. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 8. januar 2004 #717 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei hå Kvisleis gjeng det i nabofylket ? Torsdagsklem :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #718 Del Skrevet 15. januar 2004 Hei Diva takk for at du stakk innom. I dag jobber jeg sent, så jeg tillot meg å ligge lenge. Skulle vel egentlig gjort noe fornuftig, men da trenger jeg et kraftig spark bak. Noen som kan hjelpe meg igang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 16. januar 2004 #719 Del Skrevet 16. januar 2004 :: sparke Krepsebaken :: Værsgo` .... For øvrig er det svært lov ( og noen ganger påkrevet ) å ligge lenge. Som de sier i L`Oreal - reklamen, "Fordi jeg fortjener det!" ( klarer ikke skrive det på fransk ) God hælj :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #720 Del Skrevet 16. januar 2004 :: sparke Krepsebaken :: Værsgo` .... For øvrig er det svært lov ( og noen ganger påkrevet ) å ligge lenge. Som de sier i L`Oreal - reklamen, "Fordi jeg fortjener det!" ( klarer ikke skrive det på fransk ) God hælj :D Takk Diva. Du er en trofast besøkende :D Håper alt står bra til med deg. I dag skal jeg få ryddet *sparker meg selv bak. * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå