Barbie Skrevet 4. desember 2003 #661 Del Skrevet 4. desember 2003 "Melet" vårt er egentlig dop! -Vi selger det også, til gode kunder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. desember 2003 #662 Del Skrevet 4. desember 2003 Med de prisene dere tar -- tør jeg ikke en gang spørre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #663 Del Skrevet 4. desember 2003 Ikke rop det så høyt da Barbie..... Men egentlig trenger vi flere kunder der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. desember 2003 #664 Del Skrevet 4. desember 2003 Skal ikke si det til noen jeg... (Bestikkelsene kan sendes pr post...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. desember 2003 #665 Del Skrevet 5. desember 2003 :rosasmil: God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. desember 2003 Forfatter #666 Del Skrevet 6. desember 2003 Da har jeg motatt et par hundre bestillinger på cd`n, Barbie er alt i full gang med inspillingen, og låtene blir superbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. desember 2003 #667 Del Skrevet 6. desember 2003 Som jeg skulle sagt det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 7. desember 2003 #668 Del Skrevet 7. desember 2003 Når nettene blir lange og kulda setter inn så sier vesle musemor til ungeflokken sin: Hvis ingen går i fella, men passer seg for den, skal alle sammen snart få feire ju l igjen! Heisan og Hopsan og fallerallera! Om julekvelden da skal alle sammen være gla Heisan og Hopsan og fallerallera! Om julekvelden da skal alle sammen være gla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #669 Del Skrevet 8. desember 2003 Du synger vakkert Bippbipp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 8. desember 2003 #670 Del Skrevet 8. desember 2003 Oi skvatt litt Det var plutselig en nisse som tittet opp ved rompa di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #671 Del Skrevet 8. desember 2003 Oi skvatt litt Det var plutselig en nisse som tittet opp ved rompa di Ja er han ikke søt... Han betaler godt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 11. desember 2003 #672 Del Skrevet 11. desember 2003 :D Hei og hå! Står t ? D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. desember 2003 #673 Del Skrevet 12. desember 2003 .. ønsker bare god helg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 13. desember 2003 Forfatter #674 Del Skrevet 13. desember 2003 .. ønsker bare god helg jeg... Takk det samme, nå koser jeg meg med kveldens første øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 13. desember 2003 #675 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei snuppa. Jeg skal ha laksekoteletter til middag i morgen. Var det du som hadde oppskrift på sånn agurkgreie? :-? I så fall, kan du skrive den ned eller sende den på MSN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. desember 2003 #676 Del Skrevet 13. desember 2003 Takk det samme, nå koser jeg meg med kveldens første øl .. er det blitt flere..?? .. Skål.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. desember 2003 Forfatter #677 Del Skrevet 14. desember 2003 Det ble nok fler enn den ene øllen. Ble det noen vin på deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. desember 2003 #678 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er da så deilig å kose seg med et glass vin .. fyr på peisen og bare slappe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. desember 2003 Forfatter #679 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er da så deilig å kose seg med et glass vin .. fyr på peisen og bare slappe av... Ja da er livet deilig, Hva å møtes på gløgg, og pepperkaker her i bomberommet. Gløgges skal selvsagt inneholde mangder av rødvin. Hva med i morgen kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. desember 2003 #680 Del Skrevet 14. desember 2003 Bare gi beskjed .. kommer som et skudd når gløggen er varm. (Men jeg liker den best med bare mandler .. og ikke rosiner...) Jeg kan ta med pepperkaker og hjemmelaget julegodt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå