Gå til innhold

Plastisk kirurgi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å ta silikon, og fjerne løshud fra lår og kanskje mage...

Har tenkt på Fornebuklinikken, men lurer på om det er noen andre steder som er bedre? Erfaringer?

Har en datter som kommer til å være rundt 1 år når jeg gjør inngrepene, hvordan er det med å kunne bære henne osv? Hvor lenge trenger man avlastning?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Hei! Jeg forstørret brystene mine med silikon innlegg igår på Fornebuklinikken! Kjempe trivelige folk der, og har allerede ringt dem et par ganger siden jeg ikke fikk med meg all informasjonen fra sykepleier da jeg hadde våknet fra narkosen ;p Jeg hadde absolutt ingen erfaring på innlegg og størrelse, men kirurgens første forslag gikk jeg for, følte de passet meg perfekt! Har vært veldig klar (var forresten en 70a) med at jeg ikke vil ha "store silikonpupper" folk med en gang legger merke til, men at om jeg først skulle forstørre skulle det jo være ganske forskjell ;)

Sykepleierne har sagt at jeg skal ikke løfte noe og røre meg mist mulig i to dager, og for all del ikke få støt i brystene!, og etter 1 uke kan jeg mulig ha et ganske normalt liv igjen, men skal unngå tunge løft, trening og brå bevegelser også da. Først etter 6 uker vil en kunne gjøre "alt det vanlige" igjen, eller,det avhenger jo fra person til person da. men etter 6 uker skal du værtfall kunne trene vanlig, altså både areobic, jogging osv.

Igår var jeg i fin form (sikkert pga så mye smertestillende), og idag kjennes det ut som om puppene skal sprenges, men er trossalt under 1 døgn siden. Likevel er det overaskende lite smerte, i forhold til det jeg hadde forventet meg, og er kjempe glad for at jeg tok inngrepet. Fornebuklinikken har livslang garanti om du vil fjerne implatene av personlige grunner, og med skader på de osv ,og 5 års garanti om det skulle utvikles hard kapsel. Altså du får hele operasjonen som må foretas dekt.

Nå gleder jeg meg bare til å kunne gjøre normale ting igjen! ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...