stella K Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 må bare få si hav jeg lagde i går,... røsti! dette var super godt!! riv poteter, løk og litt gulrot, bland i smør og ost....stek litt på hver siden, og vips...du har røsti som er utrolig godt til kjøttretter:)
Gjest Wrangler Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Oj, har bare kjøpt ferdiglagede, men det du beskriver høres enda bedre! Hvor mye ca av hver? eller er det ettersom hva man selv ønsker...? Holdes dette sammen?? (altså ikke bare detter fra hverandre) Rått før stekes?
stella K Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 til to pers: 3 poteter, 1/2 løk,en liten gulrot(kan droppes), litt revet ost, og et egg... bland dette godt sammen og stek! egget gjør at det holder seg sammen. man kan enten steke i porsjoner eller som hel. vi lagde en hel og det funket veldig bra! stek på middelsvarme i til den har fått en fin brunfarge (ca 5 min), og så snur du og lar den stå ca 5 min på andre siden og... gjerne krydre litt også!! velbekomme
Gjest Frosk Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Rösti er godt!! Går fint an å lage rösti av bare poteter (evt med litt hvitløk / løk) - oppskrift
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå