majan Skrevet 2. juli 2003 #1 Skrevet 2. juli 2003 Er det noensom har noen gode råd? Etter to svangerskap har strekkmerkene ikke akkurat blitt mindre synlige med tiden. Jeg fødte for 2,5 år siden og nå for tre måneder siden. MEn er det noe som kan hjelpe og ihvertfall få de litt mindre tydlige?
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #2 Skrevet 2. juli 2003 uff, nå mistet jeg lysten på å bli gravid... :cry:
Suzy Skrevet 3. juli 2003 #3 Skrevet 3. juli 2003 Har hørt at Comet-krem skal være bra på å minske strekkmerker, men det vet jeg ikke for jeg har ikke prøvd den sjøl. Regner med at det er andre som har erfaring...? Den er dessverre innmari dyr - rundt 900 for ei flaske.. :o Suz
Gjest Lady-M Skrevet 3. juli 2003 #4 Skrevet 3. juli 2003 Den geleen til L'Oreal... heter Slim Perfect eller lign, gjør samme nytten. Jeg har brukt den på et arr og det har blitt mindre synlig.
Padmee Skrevet 4. juli 2003 #5 Skrevet 4. juli 2003 Eller du kan ta tiden til hjelp. De forsvinner med tiden av seg selv også. Jeg tror ikke på at kremer kan gjøre så veldig mye fra eller til hverken før eller etter en fødsel. Enten så får/har du eller så får/har du ikke. Det er nå snart 4 år siden jeg fødte, og nå har strekkmerkene begynt å bli mindre synlige. De store altså, de små er vekke for lengst.
Gjest Starya Skrevet 4. juli 2003 #7 Skrevet 4. juli 2003 Magen min ser fortsatt ut som et veikart over øst-Tyskland, og det har gått ni år...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå