Gå til innhold

Hva skjer med meg?

Fremhevede innlegg

Gjest Bekymret
Skrevet

Hei!

Kan hende dette ikke er noe big deal, men føler det er så mye rart som skjer med kroppen min på en gang her. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.

Jeg har gått på Microgynon i ca 5 måneder nå og har ikke hatt noe problemer før nå egentlig.

Jeg utsatt mensen, så fikk jeg mellomblødning, og bestemte meg for å bare ta en pillefri uke. Er ferdig med den i morgen. De første dagene var OK, men så fikk jeg veldig vondt i magen rett etter jeg hadde vært på do og tisset. Jeg tisset ca en gang i timen, uten å drikke noe mellom. Jeg fikk også forstoppelse den dagen. Har ikke klart å få presset noe ut siden det (er vel 4 dager siden nå). Har spist masse fiber og frukt, og drukket masse vann, men ingenting kommer ut. Dagen etter at jeg måtte på do hele tiden har jeg hatt vanskelig for å tisse og. Jeg kjenner jo at jeg må på do, men føler jeg må bruke relativt mye kraft for å få klemt ut noen dråper. I tillegg har jeg hatt vondt i hodet omtrent hver dag (jeg får nesten aldri vondt i hodet).

Jeg er redd for å bli gravid, men det er vel forhåpentligvis ikke så stor sansynlighet for det siden jeg fikk mensen? Men det er jo p-pille mensen, så den kommer vel uansett? Jeg har bare lest over alt at forstoppelse er veldig vanlig når en er gravid. De fleste kjenner vel at de blir øm i brystene i begynnelsen av graviditet, men jeg har vært øm siden jeg startet på p-piller. Jeg har aldri glemt en pille, og tar dem omtrent til samme tid hver dag.

Er det noen som kan relatere til dette? Eller har en anelse om hva som er årsaken?

Jeg skal ta en tur til legen om ingenting forandrer seg etter at jeg begynner med p-pillen igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en tur dit nå. Kan hende du har fått UVI og forstoppelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...