Gå til innhold

Hverdagen er livet!

Helly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare slenge meg med og gratulere med bestått eksamen OG ny oppvaskmaskin! Hihi :)

:roser:

Tihi... Takk takk.. :) Nå er rørleggeren her og ordner.. Så da er det ikke lenge til vi kan prøve den!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag blir jeg en stund aleine hjemme. Mr B har nemlig fått seg jobb! :hoppe: Han ringte til manpower i går, og på ca to minutter hadde han fått tilbud om jobb. Så idag dro han til en samtale med arbeidsgiveren, og startet etter det rett på jobb :) Så nå får jeg klare meg aleine idag.. Hehe..

Når det gjelder oppvaskmaskinen så hadde ikke rørleggeren noe han kunne bruke til avløpet igår. Det vil si at hvis vi skal bruke maskinen nå så må vi legge slangen oppi vasken for å tømme ut. Så han kommer senere i dag og skal ordne resten. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fått svar på MRSA testen. Den var negativ. Så jeg ringte praksisplassen og sa ifra. Jeg skal komme på seinvakt på mandag. Det vil jo si jeg har gått glipp av noen vakter til nå, men jeg skal ta det igjen seinere.. Så det ordner seg nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si det. Tusen takk til alle dere søte som skriver her inne! :strix::hoppe::tommelsmil::kose:

Det er igrunn ganske deilig å ha et sånt sted en kan skrive ned ting en tenker på eller som opptar en om dagen. Og å få tilbakemeldinger og klemmer om det trengs! :) Dere er skjønne jenter! mange store klemmer til dere alle sammen! :klemmer:

Hvem som har skrevet her inne og hvor mye:

Helly 77

TittTitt 26

Idnar 14

Miss York 5

SkumGummi 3

Gossip girl 3

Toffee 2

plingo 1

I morgen skal jeg og mr B til butikken å handle øl. :ol::fnise: Eller iallefall et eller annet å drikke på. Så skal vi til byen sammen med noen andre venner seinere. Syns det er litt rart jeg. For jeg er ikke vant til å drikke... Å gå på fest eller på byen er noe jeg så og si aldri har gjort!! :lete: Så vet dere det. De vennene jeg har vært med i en typiske "ungdomstiden" drakk aldri, og fester var vel nærmest ulovlig å gå på. Så da ble det ikke noe av det på meg.

Jeg har igrunn aldri hatt noe i mot alkohol eller fester, men når en henger med folk hver helg, som absolutt ikke drikker, så sier det seg selv at det ikke blir noe av. Men nå skal jeg ut på byen for første gang som snart 20 åring!! Jaja. Wish me luck. Har bare vært brisen EN gang, og det var her hjemme med mr B. Så har ikke så mye peiling på hvordan jeg vil reagere på alkohol. Men har en mistanke om at jeg vil bli en smule barnslig og fnisete... :sjenert:

Endret av Helly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg har visst ikke vært så flink til å legge igjen spor etter meg, jeg.. for jeg leser alt du skriver.

Og folk flest blir jo litt barnslig og fnisete i fylla. Er på en måte "lov" da. Er vel derfor vi drikker igjen og igjen, for å ha en unnskyldning for å oppføre oss litt teit innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg har visst ikke vært så flink til å legge igjen spor etter meg, jeg.. for jeg leser alt du skriver.

Og folk flest blir jo litt barnslig og fnisete i fylla. Er på en måte "lov" da. Er vel derfor vi drikker igjen og igjen, for å ha en unnskyldning for å oppføre oss litt teit innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja er vel det :) Jeg skal iallefall kose meg i kveld. Skal prøve å være flinkere til å legge igjen spor etter meg i dagboka di og.. ;)

Nå skal meg og mr B på polet.. snakkes! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det skikkelig gøy sammen med B i går! :) Det ble bare meg og han her hjemme, så møtte vi noen andre venner i byen etterpå.. Koselig igrunn, men skjønner vel kanskje ikke helt poenget med å reise på byen når en kan kose seg hjemme..? :fnise:

------------------------------

Nå må jeg bare advare... Jeg tenker mye rart for tiden!! Idag kom jeg av en eller annen grunn plutselig til å tenke på "hva hvis det blir vanskelig for meg å bli gravid en gang?" Jeg har nemlig utrolig lang syklus. Altså.. Før jeg i det hele tatt gikk på noensomhelst p-piller så kunne jeg gå opp til et halvt ÅR uten mensen! Også kommer den bare plutselig. Men nå er den jo helt borte pga Cerazette da... Og det er forsåvidt greit. :)

MEN. Jeg er redd for at jeg ikke noengang har hatt eggløsning jeg! Tenk om ikke jeg kan bli gravid? Huff.. Jeg prøver jo ikke akkurat å bli gravid nå heller da, men fy så rart det er å tenke på! Kanskje jeg bare er litt verpesyk? Er vel det en kaller det tror jeg... :sukk: Jeg har jo funnet den bra typen, som jeg vil være med for alltid.. Og da er det vel ikke så rart en tenker litt fremover i tid....? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det skikkelig gøy sammen med B i går! :) Det ble bare meg og han her hjemme, så møtte vi noen andre venner i byen etterpå.. Koselig igrunn, men skjønner vel kanskje ikke helt poenget med å reise på byen når en kan kose seg hjemme..? :fnise:

Nå må jeg bare advare... Jeg tenker mye rart for tiden!! Idag kom jeg av en eller annen grunn plutselig til å tenke på "hva hvis det blir vanskelig for meg å bli gravid en gang?" Jeg har nemlig utrolig lang syklus. Altså.. Før jeg i det hele tatt gikk på noensomhelst p-piller så kunne jeg gå opp til et halvt ÅR uten mensen! Også kommer den bare plutselig. Men nå er den jo helt borte pga Cerazette da... Og det er forsåvidt greit. :)

MEN. Jeg er redd for at jeg ikke noengang har hatt eggløsning jeg! Tenk om ikke jeg kan bli gravid? Huff.. Jeg prøver jo ikke akkurat å bli gravid nå heller da, men fy så rart det er å tenke på! Kanskje jeg bare er litt verpesyk? Er vel det en kaller det tror jeg... :sukk: Jeg har jo funnet den bra typen, som jeg vil være med for alltid.. Og da er det vel ikke så rart en tenker litt fremover i tid....? :rødme:

Jeg har også en tendens til å tenke alt for mye på ting man ikke burde tenke så mye på! Også vrir jeg gjerne litt på tankene slik at jeg får et små-pessimistisk syn på ting som i realiteten er helt tipp-topp :sukk: Slitsomt! Men tror de fleste har det slik, og det hjelper litt.

Hvem er ikke litt verpesyk? :) Selv om jeg ikke kan tenke meg barn før det i hvertfall har gått 4-5 år, er jeg nok litt verpesyk jeg også og håper at alt er i "orden" med meg slik sett. Men tror man bare får ta det som det kommer, altså ikke ta sorgene på forskudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har også en tendens til å tenke alt for mye på ting man ikke burde tenke så mye på! Også vrir jeg gjerne litt på tankene slik at jeg får et små-pessimistisk syn på ting som i realiteten er helt tipp-topp :sukk: Slitsomt! Men tror de fleste har det slik, og det hjelper litt.

Hvem er ikke litt verpesyk? :) Selv om jeg ikke kan tenke meg barn før det i hvertfall har gått 4-5 år, er jeg nok litt verpesyk jeg også og håper at alt er i "orden" med meg slik sett. Men tror man bare får ta det som det kommer, altså ikke ta sorgene på forskudd :)

Det er nok ganske sant ja. Tenker det samme som deg, at jeg ikke kommer til å planlegge barn før om iallefall 4-5 år... også vil jeg jo aller helst gifte meg før den tid og... :rødme: Men godt å vite det ikke bare er meg da! Hehe.. :fnise:

:vinke:

Hei hei :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere koste dere, da! :kose:

Jeg har vært en del ute på byn før, men nå er det snart et år siden sist! :overrasket: Så du er ikke helt aleine om å ta det rolig på den fronten :fnise:

Jeg forstår godt at du er litt bekymret ang. det med eggløsning og sånn, men jeg tror nok at det kommer til å gå kjempebra når tiden er inne!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere koste dere, da! :kose:

Jeg har vært en del ute på byn før, men nå er det snart et år siden sist! :overrasket: Så du er ikke helt aleine om å ta det rolig på den fronten :fnise:

Jeg forstår godt at du er litt bekymret ang. det med eggløsning og sånn, men jeg tror nok at det kommer til å gå kjempebra når tiden er inne!!! :klem:

Det går nok helt sikkert bra.. :) Alikevel er det rart hvordan disse tankene plutselig dukker opp fra ingenting.. ;)

----------------------------

Nå sitter jeg her og skal snart ut i praksis. Jeg begynner med seinvakt i dag klokken 14.45 :) Holder på med et forventningsnotat, men skjønner vel ikke egentlig helt hva jeg skal skrive...???!?!? Noen som vet? Eventuellt noen forslag? Det går på sånn "hva forventer du av praksisveileder, læreren, deg selv..." Osv..

Endret av Helly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...