Helly Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #61 Skrevet 10. mars 2009 Idag gikk heller ikke ting etter planen ... Skulle jo egentlig kjøpe oppvaskmaskin igår, men så ble det utsatt til idag. Men det skjedde aldri. Avtalen vår idag var at Mr B skulle hente meg på skolen og så skulle vi kjøre og kjøpe oppvaskmaskin. Når jeg skjønte at han ikke kom for å hente meg fordi han hadde sovnet ble jeg ganske frustrert og lei meg. Så jeg tok bussen hjem. Når jeg kom hjem gikk det hardt utover Mr B dette. Stakkar fyren. Jeg kjeftet ganske mye på han, og han skjønte vel ikke helt hvor alt kom fra. Jeg tror vel kanskje jeg har samlet ting opp litt, og plutselig blir mange bagateller en stor greie... Tror aldri jeg har vært så sint på han før...
Gjest TittTitt Skrevet 10. mars 2009 #62 Skrevet 10. mars 2009 Æsj, er skikkelig kjedelig når ting blir slik. Men det har mye innspill og, tror jeg. Du var jo på skolen, og gjerne sliten, og blodsukkeret var sikkert lavt, for du ikke har spist så mye osv. Så ble du sikkert veldig skuffet da du måtte ta bussen hjem, når du va innstilt på å bli hentet. Det er jo stor forskjell å ta buss eller å bli kjørt hjem. Du får gå å gi han et lite nuss
Helly Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #63 Skrevet 10. mars 2009 Ja, er nok sant. Det er nok mye som spilte inn på a ting blei sånn. Tror han skjønte det han og at jeg blei sånn, men ikke at jeg ble så veldig sinna stakkar. Huff.. Han har fått kos og suss, og sagt det går greit Blir alltid så lei meg etter jeg har blitt sint på han, så ender som regel med at det er jeg som trenger kos... tihi.. Er veldig, veldig glad i denne gutten!! :rødme:
Helly Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #64 Skrevet 11. mars 2009 Fy meg!!! Idag er jeg hjemme fra skolen. Heter vel egentlig skulk. Er vel sånne dager en skulle ønske en bodde alene sånn at ikke samboeren spør hvorfor jeg er hjemme... For det er ikke noen bedre grunn enn at jeg var trøtt når jeg skulle stå opp idag... Men men... IMORGEN! DA skal jeg være flink og dra på skolen.. Lover! Hehe..
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #65 Skrevet 11. mars 2009 Hehe, det er lov å ha sånne dager. Og ihvertfall når du går på skolen, da slipper du tenke på egenmeld eller sykemeld. Nyt det før du begynner å jobbe for fult
Helly Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #66 Skrevet 11. mars 2009 Tihi... Ja, heldig med at jeg slipper sykemelding og sånt på skole! Jeg får vel ordne meg noe mat tenker jeg. Mr B var på butikken igår, så da får jeg se om han kjøpte noe spennende... Han glemte oppvasksåpe da! Så det blir ikke noe oppvask på meg idag... tihi.... :D
Helly Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #67 Skrevet 11. mars 2009 Wææææææ!! Jeg drømmer så mye om at jeg er gravid!! Skikkelig merkelige drømmer. Om at jeg drar på helestasjonen og tar ultralyd og er gravid, uten at jeg engang har fått en positiv graviditetstest... Hmm. Det er bare helt merkelig. Jeg vil jo på en måte ha baby, men ikke enda. Men hadde jeg plutselig blitt gravid så hadde babyen vært 110% velkommen! Det er bare så rart med disse drømmene! Skjønner det ikke helt, for jeg trodde ikke jeg var SÅ verpesjuk?? Bare at jeg har tenkt at en baby hadde vært ok... Noen som har hatt det på samme måte? :klø:
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #68 Skrevet 11. mars 2009 Jeg har det sånn Jeg er kjempe verpesyk. Og drømmer av og til om det. Men N derrimot, han er ikke klar. Langt i fra!! Er bare underbevissheten din som får fram i drømmen det du tenker på
Helly Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #69 Skrevet 11. mars 2009 Hehe.. B er ikke klar for det han heller. Men han sier faktisk at å få en unge ikke hørs like skummelt ut som det å gifte seg!! Da begynner jeg å lure litt... Men godt det ikke bare er meg da! Tihi... Bare det at jeg flere ganger har tatt graviditetstest om morgenen hvis har drømt sånn. "Bare i tilfelle"
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #70 Skrevet 11. mars 2009 N og syntes gifting høres skummelt ut, og han vil helst ikke snakke om det
Helly Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #71 Skrevet 11. mars 2009 Hehe... Er nok noe det samme her!! Han sier som regel etter en stund: "hvorfor snakker du om dette egentlig?" Tihi.. Han er nok litt skremt med tanken.. Så blir nok ikke noe stort bryllup på oss når den dagen kommer!
Idnar Skrevet 11. mars 2009 #72 Skrevet 11. mars 2009 Vi snakker om begge deler vi. Men det skjer no liksom ikke noe R er skikkelig vinglete når det gjelder unger. Ene dagen snakker han om å få barn, neste deg vil han ikke alikevel I dag ryddet han opp etter middagen. Når jeg kom å skulle hjelpe så sa han: Nei, sett deg ned å slapp av. For jeg vil at du skal slappe av sånn at du blir gravid snart Men så sa han. Jeg blir litt skremt og. For det er nesten som å abbonnere på noe, bare at jeg får det på livstid. Kan nesten ikke avbestille, liksom. Men det hadde ikke gjort han noe Jeg har begynt på igjen med de derre pplasterene igjen. Har gått uten siden oktober, men så fant R ut at vi skulle vente alikevel. Han er såpass vinglete som det. Grunnen til at jeg godtok det er at jeg har fått så sinnsykt mye kviser etter at jeg sluttet! Har aldri slitt med kviser, men når jeg sluttet fikk jeg hele pannen full!!! Hadde sikkert like menge på en gang som det jeg har hatt tilsammen hele mitt liv (fra før av, da)!!!! Pluss at vi skal til syden akkurat når jeg har mensen. Hade lyst allerede no å kontrollere den vekk fra de ukene. Så er jeg sikret en fin tur
Helly Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #73 Skrevet 11. mars 2009 Oisann! Såpass usikker ja! Kan ikke være bare-bare når du er verpesjuk! Huff... De mannfolka er nok ikke alltid like lett å skjønne seg på nei... Er dere forlovet eller noe, eller er det bare noe dere snakker om...?
Idnar Skrevet 11. mars 2009 #75 Skrevet 11. mars 2009 Nei, vi er ikke forlovet men vingle R sier at vi skal gifte oss til neste år Jeg har drevet å mast litt på han, for han sier at han vil fri på gamlemåten, at han kjøper ring til meg og han skal ikke ha før vi gifter oss. For en stund siden snakket jeg om det hver dag, flere ganger for dagen. Det hjalp ikke, så da har jeg gått inn for å gjøre det motsatte. Ikke snakke med han i det heletatt om det, hvis han ikke nevner det. Kanskje det hjelper Mannfolk er litt rare, ja..
Helly Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #76 Skrevet 11. mars 2009 Bare inne og snoker litt, jeg Bare koselig det!! Du kan komme innom og snoke så masse du vil!
Helly Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #77 Skrevet 11. mars 2009 Nei, vi er ikke forlovet men vingle R sier at vi skal gifte oss til neste år Jeg har drevet å mast litt på han, for han sier at han vil fri på gamlemåten, at han kjøper ring til meg og han skal ikke ha før vi gifter oss. For en stund siden snakket jeg om det hver dag, flere ganger for dagen. Det hjalp ikke, så da har jeg gått inn for å gjøre det motsatte. Ikke snakke med han i det heletatt om det, hvis han ikke nevner det. Kanskje det hjelper Mannfolk er litt rare, ja.. Det hørs jo kjempekoselig ut at han vil fri på gamlemåten! Har spurt B noen ganger om hva han hadde sagt hvis JEG hadde fridd (noe jeg aldri ville gjort). Han hadde svart nei, for det skal liksom være hans greie. Hehe..
Idnar Skrevet 11. mars 2009 #78 Skrevet 11. mars 2009 Samme her. Jeg må for all del ikke gjøre noe sånn! Det er hannes jobb mener han. Glemte å nevne det her i ste, men for et par uker siden tok jeg en graviditetstest. Jeg visste hva resultatet kom til å bli, men bare for å være helt sikker. Den som ble kjempeskyffet, var R! Selv om jeg hadde sagt at det ikke var noe der! Så skulle han se litt nærmere på testen, så han tok den med ut på kjøkkenet og kom inn igjen på stuen, da hadde han tegnet kryss på den og var skikkelig stolt over seg sjøl!!! Såg jo helt ekte ut og greier!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå