Gå til innhold

Hverdagen er livet!

Helly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Ja, annenhver dag, så! Og da er han hundre ganger mer ivrig enn meg, mens de dagene han ikke vil...da får han virkelig sagt det! :snurt:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda.... Men da får du gå på plasteret annenhver dag da!! Tihi.. Så kanskje det plutselig skjer noe en dag? ;) Også vil jeg tro han fort venner seg til tanken om du skulle bli gravid. Eventuelt så er jo 9 mnd lang tid å venne seg til det! :) Stå på! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Ja, når ferien er overstått får jeg bare belage meg på kviser igjen, for da er det plutselig slutt med plaste eller piller eller noe! DA VIL JEG HA BABY!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er ferien over da? Lenge til? :) Skal heie på deg jeg Idnar! Babysnakk får vel vi jenter aldri nok av.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi reiser i slutten av juli vi.. :) Gleder meg SÅÅÅ!! :) Men forresten; viktig å ikke skrive noe om ferien på bloggen min. Ferien skal være overraskelse for moren til B og det hender ho leser bloggen skjønner.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke si et ord :fnise:

Edit:

Men det hørtes jo kjempegøyt ut!!

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææææææ!! Jeg drømmer så mye om at jeg er gravid!! :hakeslepp: Skikkelig merkelige drømmer. Om at jeg drar på helestasjonen og tar ultralyd og er gravid, uten at jeg engang har fått en positiv graviditetstest... Hmm. Det er bare helt merkelig. Jeg vil jo på en måte ha baby, men ikke enda. Men hadde jeg plutselig blitt gravid så hadde babyen vært 110% velkommen! :) Det er bare så rart med disse drømmene! Skjønner det ikke helt, for jeg trodde ikke jeg var SÅ verpesjuk?? Bare at jeg har tenkt at en baby hadde vært ok... Noen som har hatt det på samme måte? :klø:

Haha, jeg drømte VELDIG ofte at jeg var gravid før jeg tok testen som faktisk viste seg at jeg var gravid :fnise: MEN det som var litt morsomt... Jeg hadde besøk av ei venninne en helg og hun jobber i barnebutikk :babyjente::babygutt: så vi pratet masse om dette om barn når tiden var inne og ja... Bla bla bla... Også kikket vi på barneting og koste oss.

Søndagen dro hun hjem også møtte vi et annet vennepar og hun er LITT vel verpesjuk kan du si :dåne: og da sa jeg sånn: "Når man er gravid så har man ømme pupper og sånn!!" og hu bare: "JA - jeg har skikkelig ømme pupper!!!" også hadde hun ikke graviditetstest så hun fikk en av meg (siden jeg hadde et lager jeg hadde bestilt på nettet med 10 stykker) men hun var ikke gravid. Også fikk jeg melding av min beste venninne på lørdag: "Haha Rebekka - jeg drømte at du var gravid i natt, sprøtt!!" :ler: Jeg hadde gått å ventet på mensen hele helgen og da den ikke hadde kommet på mandag (skulle kommet fredag) så fant jeg ut: "Jeg får ta en test for å utelukke det" - gjett hvem som var gravid?

Det hørs jo kjempekoselig ut at han vil fri på gamlemåten! :) Har spurt B noen ganger om hva han hadde sagt hvis JEG hadde fridd (noe jeg aldri ville gjort). Han hadde svart nei, for det skal liksom være hans greie. Hehe..

Det sa mr M. også... Han sa han hadde sagt nei om jeg hadde fridd :fnise:

Vi reiser i slutten av juli vi.. :) Gleder meg SÅÅÅ!! :) Men forresten; viktig å ikke skrive noe om ferien på bloggen min. Ferien skal være overraskelse for moren til B og det hender ho leser bloggen skjønner.. ;)

Du må huske at du skal hilse på lille tulla vår i sommer også da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er verpe -og giftesyk som bare det, så eg melder meg inn i klubben :fnise: bare driver å venter på at H skal fri eg, vi har snakket mye om det så eg vet at han kommer til å gjøre det i løpet av året, eg gleder meg :hoppe:

men verpingen har vi bestemt oss for å vente med til eg er ferdig å studere, 2 år igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skumgummi: Så morsomt med tilfeldigheter!! Hehe. Dette visste jeg ikke om! Er merkelig hvordan ubevisstheten og kroppen sier ifra om ting og! :) Jeg skal SELVFØLGELIG hilse på lille baby! Også har jeg planer om å hilse på babymagen din og.. I påsken har jeg fri, og da går nok turen hjemmover. Kanskje dere og skal til telemark da? Og i sommer skal jeg både hjem og til Oslo, så da får vi nok sett hverandre :5:

Miss York: Hehe.. Her er det snakk om at barn skal komme en stund etter vi har giftet oss. Virker som vi planlegger veldig, men det gjør vi egentlig ikke. Er bare noe vi av og til snakker litt løst om. Men jeg vet han vil ha barn nå han er ung da.. Så kanskje i løpet av en 5-6 år eller noe? :) Får bare holde fast ved det vi har nå, og glede meg til fremtiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FREDAG DEN 13!

Men det hadde visst ingenting å si for meg! ;) Idag var nemlig meg og Mr B på elkjøp og skulle kjøpe oppvaskmaskin. Jeg hadde sett meg ut en på eljkop.no En electrolux maskin til 2999,-!! SÅ vi dro avgårde, og håpet de hadde den. Sjekket på nettet, og der sto det de hadde den på lager.

Når vi kom i butikken var det EN igjen på lageret! Så vi var superheldig. I tillegg fant vi ut at vi sparte 2500,- fordi orginalprisen var 5500! Åh så deilig. Så nå er ENDELIG oppvaskmaskinen i hus.. Nå er det bare rørlegger og elektriker for tur! ;)

Sånn ellers er jeg veldig sliten om dagen.. :( Har hatt mye skole og prøver en periode nå.. Denne uken har jeg hatt 4 dager skole og skal nå rett på jobbehelg og praksis 4 dager neste uke.. Det er 10 dager helt uten en dag fri det.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvaskmaskin *drømme* Heldige dere er :sjenert:

Ser du som du har det travelt framover :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, skal bli deilig å få den koblet til, men trenger rørlegger før vi kan bruke den da. De er iallefall ikke så mange oppvasker igjen å ta for hånd! ;)

Det blir nok en travel tid ja. Det jeg gruer meg mest til er de helgene jeg må jobbe i tillegg til praksis. Tror det blir veldig mye. De ukene har jeg jo bare EN dag fri! Huff huff.. Men glad det ikke er så mange ganger da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Toffee!! :) Er jo veldig sant da! man glemmer gjerne at livet er det en driver på med hele dagen. At det heller er helgene eller ferier som er "livet" Hehe.. Koselig du stikker innom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det begynt en ny uke. Og akkurat som forrige uke starter denne helle ikke som planen...

Igår var første dag i praksis på sykehjem. Vi møtte på sykehjemmet og fikk brannundervisning og diverse info. Så skulle vi bli vist rundt og bli kjent på avdelingene. Dette fikk ikke jeg lov til å være med på. Det har seg nemlig sånn at det er en pasient der jeg jobber som har fått påvist MRSA (gule stafylikokker). Derfor måtte jeg ta en prøve på dette i helgen, og har ikke fått svar enda. Siden jeg ikke har fått svar får jeg ikke komme på avdelingen jeg skal i praksis på... :( Jeg må vente til prøvesvarene er klare.

Så her sitter jeg da... Venter på at telefonen skal ringe, slik at jeg kan dra i praksis. Men enda, ingenting. Håper ikke jeg må vente for lenge. For hver dag som går bruker jeg av kvoten på 10% gyldig fravær en kan ha. Det vil si TO vakter!!! Derfor er det litt surt å bruke opp sykefraværet mitt om jeg ikke er syk.. Huff.. Håper noe av dette var forståelig..

MEN...

Idag får vi en rørlegger på besøk! Han kommer i femtiden, og skal koble til oppvaskmaskinen vår!! Så i går var siste gang jeg tok oppvask for hånd..!! :ler::hoppe:

Så nå er det :husarbeid: på gang. Så det ser litt fint ut når rørleggeren kommer ;)

Endret av Helly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...