Gå til innhold

Sliter med høyt temperamang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter noen år med dårlig miljø hjemme (som jeg vil si er mer eller mindre bare er pga. min far) har jeg utviklet et ganske ustabilt sinne. Det har ikke alltid vært sånn, men nå de siste årene har det blitt ganske gale. Har veldig lyst til å flytte, men det har jeg ikke mulighet til å gjøre.

De gangene jeg har prøvd å virkelig holde tilbake sinnet mitt (som har vært mest med folk jeg ikke kjenner så godt) har jeg bare endt i å grine, for jeg har så mye inni meg som jeg må få ut på en eller annen måte. Og det å grine offentlig til folk jeg ikke kjenner er utrolig flaut.

Har veldig mange problemer i livet mitt, men sinnet er det første jeg må få orden på, for det går utover mange personer i livet mitt, også hunden min.

Har gått til mange psykologer før, dog ikke pga. sinnet mitt, og har egentlig veldig dårlig erfaring med dette, er ingen som har klart å hjelpe meg og de har bare gitt meg opp.

Derfor vil jeg gjerne prøve meg litt anonymt her, for å høre fra andre hvilke erfaringer dere har, for dette er et problem jeg må få orden på nå med tanke på helsen og fremtiden min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vokst opp med vold og mobbing, og fikk ganske kort lunte på grunn av det. Det som hjalp for meg var å begynne på kampsport. Jeg fikk ut den aggressive energien i kontrollerte former, og fikk hjelp til å beherske meg. Det var veldig godt miljø blant oss som trente sammen, så jeg fikk nye venner i tillegg. Vet ikke om det passer for alle, men for meg var det løsningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...