Gå til innhold

Dumme kvinnfolk!


Gjest Katten

Anbefalte innlegg

Gjest Lottemor

vet ikke det er bare sånn jeg vill ha det og sånn jeg trives....

det fine med det er at det er mitt liv og mine valg gir ingen innflydelse på andre hær i sammfunnet og ikke har jeg eller noen annen rett å kritisere andre for at de ikke tenker og føler slik som meg....

Synte det er flott at vi er så foskjellig jeg icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke valgene dine som bekymrer meg, Lottemor - det er holdningen din.

At du har valgt å være hjemme med dine barn, det synes jeg er fint og det har jeg all respekt for.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen sporer litt av, kanskje? Om en i forholdet er hjemmeværende er det naturlig at den personen tar ansvaret. Men jeg skjønte Katten slik at det er når begge jobber, og kvinner finner seg i alt husarbeidet at idiotien setter inn... Og utfra sidene og statistikk ellers her virker virker det som om det er mange arbeidende kvinner som gjør mesteparten av husarbeidet, OG sutrer for det. Og da er man kanskje "svak" når man finner seg i å være misfornøyd med livet sitt når det er så "enkelt" å rette på! Det er ikke alle som har "utearbeid" heller. Om du bor i blokk har du ikke snømåking, gressklipping osv. Det perfekte forhold må være når man fordeler oppgavene etter interesser, og er fleksibel for at partneren kan ha stressende perioder. Men det innebærer at ikke bare kvinnen er fleksibel for hans stress, det må gå andre veien også!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Herregud, Katten.

Jeg håper for Guds skyld at du ikke er heterofil.

Hva kan du ha å tilføre et forhold med den barnslige "trampe,trampe" holdningen?

Har du tatt millitærtjeneste?

Hvis ikke, gjør det!

Så skal vi snakke sammen etterpå.

Mann til mann. Kjære..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...