Gjest Gjest_pia_* Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Jeg jobber heltid som grafisk designer.. når jeg kommer hjem om dagen skulle jeg ønske jeg gjorde noe annet en å sitte på Internett og pc'n (nå er jo KG blitt en hobby da ) er veldig fingernem, var i allefall. Tidligere har jeg både tegnet, spilt gitar og strikket.. Men jeg klarer aldri å holde meg... interessen dabber fort av... jeg har alt liggende, eier flere gitarer og tegnesaker og skisseblokk og strikkesaker.. men jeg har lyst å brenne for noe, bli virkelig god på noe. Var god å tegne på videregående, men er redd mine skillz har forsvunnet og jeg trenger trening igjen. Har veldig lyst å begynne på noen kurs... Noen ideer? ellers har jeg jo Hund og driver med agility (i rette sesongen) og har drevet mye med hest.. men nå er jeg blitt litt inne menneske og trenger noe å utfolde meg med. gubben er kjedelig å spiller pc til han får kraftig senebetennelse
Marc Spector Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Fotografering passer jo perfekt med din bakgrunn som grafisk designer da! Og etter fotograferingen kan du jo leke deg med bildene i Photoshop. Jeg er på ingen måte noen fotograf selv, men jeg har jobbet endel i fotobutikk for mange år siden og kjenner de grunnleggende teoriene ihvertfall. Bare å spørre eventuelt!
skravlebassjente 23 Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Er du helt sikker på at du ikke vil ut da? Fysisk fostring er viktig, men viktigere enn at det er viktig er at det er supert!!! For kropp og sjel!! Hva med klatring? Det skal jeg begynne på nå. (Det er jo inne på vinteren ihvertfall) Og det GJØR vel ingenting å bruke den varme delen av året på å bestige noen fjell og drikke vann fra bekken:) Heier på deg uansett hva du velger:) Alternativt kan jeg anbefale å jobbe som frivillig en kveld i uka. Da gjør man noe for å hjelpe de som ikke har det så bra. Kontakt frivillighetssentralen eller frelsesarmeen. (Det kan jo hende du kan få bruk for alt fra data til gitar der!) Endret 17. februar 2009 av skravlebassjente 23
Fluffie Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Det er ganske artig aa lage egne stearinlys Jeg fikk en startpakke til jul (maatte kjoepe noen smaating i tillegg) og har proevd det litt. Man kan lage ganske fancy greier, men jeg har bare laget helt enkle i glassformer. Det er i alle fall en ide som gaar an
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Tusen takk for svar!! Lysstøyping hørtes jo gøy ut Er det noen her som kjøper sånne hobby kit fra panduro o.l? For å lage figurer, pynt, eller kort og slikt?
LadyB Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Lage smykker og øredobber! det er absolutt ikke vanskelig (jeg klarer det til og med!), og resultatet blir etter litt øving helt fantastisk! Veldig deilig å få komplimenter når folk spør hvor jeg har kjøpt det, og så kan jeg si at jeg har laget det selv
Gjest Gjest_lovinda_* Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Hva med å besøke pickles.no? Der er det både enkle strikke-, hekle-, søm-, muffins- og papirprosjekter.
Kamikatze Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Har du bikkje, kan kanskje kurset til jegerprøven være noe? Eller hva med å ta et kurs for redningshunder/ettersøkshunder i regi av "Norske Redningshunder" etc.?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Hva med å besøke pickles.no? Der er det både enkle strikke-, hekle-, søm-, muffins- og papirprosjekter. Merkelig hvor mange som føler for å anbefale picles.no i det siste... Selvsagt helt tilfeldig.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Hva med å besøke pickles.no? Der er det både enkle strikke-, hekle-, søm-, muffins- og papirprosjekter. Har du bikkje, kan kanskje kurset til jegerprøven være noe? Eller hva med å ta et kurs for redningshunder/ettersøkshunder i regi av "Norske Redningshunder" etc.? Takk for link! akkurat sånne jeg trenger ang, jegerkurs, nei.. liker ikke jakt, men har drevet litt med spor da men bikkja (en liten krabat) synes agility er mer gøy (jeg også forsåvidt)
Gjest lintin Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 Takk for link! akkurat sånne jeg trenger ang, jegerkurs, nei.. liker ikke jakt, men har drevet litt med spor da men bikkja (en liten krabat) synes agility er mer gøy (jeg også forsåvidt) hva med scrapbooking, kjempefin hobby og kan gjøres både digitalt og "manuelt", perfekt om du vil sysle litt med data og litt med papir. Masse gode tips på scrapping.no
MissMe Skrevet 27. februar 2009 #12 Skrevet 27. februar 2009 Scrapbooking, silkemaling, smykkelaging, sy, lysstøping, såpelaging, lage egne godterier, fotografere, male, tegne, lære å spille et instrument, blomsterdekorasjon, keramikk - det finnes så utrolig mye man kan drive med, og det er kjempegøy!
Kamikatze Skrevet 27. februar 2009 #13 Skrevet 27. februar 2009 Takk for link! akkurat sånne jeg trenger ang, jegerkurs, nei.. liker ikke jakt, men har drevet litt med spor da men bikkja (en liten krabat) synes agility er mer gøy (jeg også forsåvidt) Trenger ikke jakte, fordi om du tar jegerprøven. Du kan jo skifte ut børsa med kamera. Jegerprøvekurset gir deg bra artskunnskap, og endel nyttig viten om dyreadferd. Skyting kan også være arti, for de som blir bitt av basillen. Behøver ikke være levende blink. Men det var bare en sidetanke. Ikke for å nøde deg, ellerno. Hvis du ikke liker tanken på å forlate hjemmets lune rede, er jo såklart naturen ikke noe for deg. ;
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå