Gå til innhold

Vanskelig pust

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de siste (nesten)4 ukene følt at det er tungt å puste.Mener selv at det dukket opp rett etter en sterk forkjølelse/influensa.Jeg klarer ikke beskrive om det er tetthet nederst i halsen eller om det er i brystet.Jeg leser flere steder at dette kan være symptomer på stress,men jeg føler meg ikke spesielt stresset for tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke si noe sikkert, men kanskje bronkitt eller en lungebetennelse? Jeg synes du skal gå til legen og få henne til å lytte på lungene dine.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

takk for svar!

jeg kunne jo selvsagt utdypet litt mer.har hverken hoste eller smerter.eneste symptomet mitt er at det føles tungt å puste. kan det fortsatt være bronkitt eller lungebetennelse?

Skrevet

Jeg sliter litt når det er kald, tørr luft ute. Kan det være derfor? At du er litt ekstra sensitiv nå etter du var syk?

Jeg puster jo så klart bedre inne i varmen.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei!

Hvor gammel er du? Er sikkert lurt å oppsøke lege dersom det ikke går over. Jeg tenkte bare at dersom du er litt oppi årene, så kan tungpusthet være et tegn på problemer med hjertet. Men er ikke meningen å gjøre deg redd, så snakk med en lege du! Vanskelig å si noe etter så lite som du har sagt.. :)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Hei,og takk igjen for svar.er 26,så går ut fra at jeg ikke kan karakteriseres som "opp i årene" ;) er fryktelig lang ventetid hos fastlegen min,og jeg har egentlig nettopp vært der.Nevnte ikke tungpusten min fordi jeg egentlig regnet med at det ville gi seg ganske snart.Synes det begynner å bli litt ubehagelig nå siden det har vart så lenge.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kan du muligens ha fått astma eller bronkitt? Har du noen andre symptomer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...