Gjest Gjest_lurifax_* Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Min mor er en succer for helsekost og sluker reklamen rått. Hun svir av tusenvis av kroner på ubrukelige produkter som skal gi henne alt fra bedre energi til evig liv. Jeg er drittlei, først og fremst på kaklinga over hvor dum jeg er som ikke skjønner at dette er lurt! Og jeg er redd for at hun får i seg altfor mange stoffer som slett ikke er bra! Finnes det sider med fakta og forskning på disse produktene? I så fall blir jeg overlykkelig for en link!
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Nevn konkrete ting, og jeg kan kanskje finne noe. Men ikke bli alt for sjokkert om det er ting som går mot ditt syn Jeg bruker noe av det selv, men mye av det er galskap.
Gjest Gjest_lurifax_* Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Det siste stuntet var noe hun hadde lest i et ukeblad og som het "Avant Garden". Om det sier deg noe?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Kjenner ikke til det, men det var lett å grave frem. http://www.avant-garden.no/ Godkjent av legemiddeltilsynet. Så det er rent i det minste. Irriterende vanskelig å finne innhodet på, men fant den her: http://www.buyhelse.no/aspx/loginVnet.aspx...21&plid=521 Brasscia oleracea acephala. Grønnkål. Gidder ikke google. Lycopersicon esculentum.Tomat. Gidder ikke google. Beta vulgaris conditiva. Rødbete. Gidder ikke google. Pelvetia canaliculata. Sauetang. Gidder ikke google. Fiber Inulin. Tar den i hodet, safe, gidder ikke google. Virker safe, om enn noe overpriset. Med et litt frynsete kosthold er det kanskje ikke så dumt å spise på, men det meste der er like greit å spise rått.
Gjest Gjest_lurifax_* Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Tusen takk! Kjerringa har levd av fisk og poteter hele livet så jeg er ikke synderlig bekymret for kostholdet hennes forøvrig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå