Gjest Gjest_chiquita_* Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Hva er din største helseplage?
Anglofil Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Har heldigvis ingen store helseplager, men opplever et ganske stort ubehag ved menstruasjon (med sterk kvalme, magevondt, vondt i leddene, besvimelse osv). Det skal sies, jeg har blitt veldig mye bedre det siste halve året. Mvh Yvonne Endret 17. februar 2009 av Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Søvnproblemer (får ikke sove hver natt, tar lang tid, opptil flere timer, før jeg sovner. Perioder med søvnløshet) Senebetennelse i skulderen, forhåpentligvis ikke kronisk Magesmerter (får behandling som hjelper) Stress- og aktivitetsrelaterte alle sammen... Men har egentlig ikke latt meg plage så mye av disse før i det aller siste, så vil si jeg er ganske frisk og heldig.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 bekkenplager etter svangerskap og trolig fremdeles forhøyet bt etter svangerskapsforgifting... ARRRRRRGG
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Allergier. Og dårlig syn, på en måte. I hverdagen er det jo ikke et problem sånn direkte, men tanken på at jeg er avhengig av briller og linser resten av livet (forhåpentligvis minst seksti år til) er litt fæl. Kvalifiserer foreløpig ikke til laseroperasjon. Og jeg får lett infeksjoner og vonde øyne osv. Og det er dyrt!
Rosalie Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Allergi er jo dritkjipt når det står på som verst, men min verste plage er et fullstendig ødelagt kne. Håndball og fotball og erklært idrettsinvalid som 15-åring, noe som begrenser veldig hva jeg kan drive med av fysisk aktivitet.
Avalon Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 -kroniske søvnproblemer -migrene -spenningshodepine -endometriose -allergi -depresjon
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #12 Skrevet 18. februar 2009 Psoriasis og allergi! Og nærsynthet,ikke akkurat en plage på den måten men en plage med de årsakene som en sa over her.Allergi er jo mest i pollensesongen og er forferdelig......
^^Belle^^ Skrevet 18. februar 2009 #13 Skrevet 18. februar 2009 * Slenger meg på Wadjet og sier: et totalt ødelagt kne som konstant plager meg. * psoriasis i hodebunnen
Strawberrygirl Skrevet 18. februar 2009 #14 Skrevet 18. februar 2009 Allergi Rødming (hvs det kan kalles en helseplage....) Stive skuldre (som kommer av en stressende hverdag)
Shaz Skrevet 18. februar 2009 #15 Skrevet 18. februar 2009 Rygg-nakke-skulderplager. På sommerstid: Allergi
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2009 #16 Skrevet 18. februar 2009 Som Yvonne, mensturasjon. Kan ha mens-smerter i opptil to uker før jeg får mensen. Jeg blir så "hoven" i magen at jeg ikke kan gå med vanlige klær, jeg kan ikke stå, gå eller konsentrere meg om så mye annet. Må ligge helt stille i fosterstilling.... Dette skjer ikke hver gang, men ca hver tredje gang. Jeg har undersøkt alt, fått sterk migrenemedisin, og det hjelper noe. Stort sett prøver jeg bare å "gi blaffen", fungerer delivs på jobb, og ligger helt stille og brekker meg når jeg kommer hjem. Har fått tilbud om ha aktiv sykemelding de dagene det står på som verst, men jeg takler ikke det, det er jo "bare!" mensen....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå