Gå til innhold

Flybilett hos Norwegian


Aurela

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har for første gang bestilt flybilett over internett, og da jeg gikk inn på siden jeg fikk link til for å printe ut biletten, står det bare når flyet skal gå og litt diverse info, og så er det et uskarp bilde (firktantet mønster) hvor det står. "Plasser strekkoden midt i scanneren. Bakgrunnsbelysning må være skrudd på." Er dette virkelig sånn biletten skal se ut? Skal jeg liksom scanne den inn på flyplassen da? Hva med de som har blekkprinter som kankje sverter av, da er det ikke bare å scanne vel? Litt forvirrende :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, sekunder etter at jeg postet her kom det en bilett på mail, litt mer sånn jeg trodde den skulle være, så da er vel alt i orden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn egentlig gjør det ikke noe om du ikke har med deg utskrift i det hele tatt - skriv ned bestillingsreferansen, det holder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, de scanner dem ikke. Hvis du sjekker inn på automat f.eks. trenger du bare referansen din. Og det er alt de ser på i skranken også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brydd meg med å ta med billetten, skulle du glemme referansekoden, så har de navnet ditt, så det går bra uansett ;) Eventuelt kan du sjekke inn med kredittkortnummeret du betalte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brydd meg med å ta med billetten, skulle du glemme referansekoden, så har de navnet ditt, så det går bra uansett ;) Eventuelt kan du sjekke inn med kredittkortnummeret du betalte med.

Helt sant - så lenge du vet hva du heter og husker legitimasjon, går det så fint så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...