Gå til innhold

Ben & Jerry

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvilken Ben & Jerry-is (som selges i Norge) synes du er best, og er den oppskrytt? Hører gode ord om den overalt.

Endret av Marinella
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var helt på styr da jeg oppdaget at Ben & Jerry's skulle selges i Norge, da jeg syntes den var fantastisk da jeg bodde i utlandet. Av en eller annen grunn ble jeg veldig skuffet. Plutselig var den litt for kvalmende og søt og så fant jeg ut at jeg foretrakk Haagen dazs allikevel...

Skrevet

Hei

Er dette et relativt nytt merke? Jeg kan faktisk ikke huske å ha sett dette når jeg har vært ute på reiser. Men jeg må vel nesten teste denne iskremen selv om vinter og snøvær ikke akkurat er den perfekte rammen for iskremspising ;-) Jeg gleder meg til å reise til Malaysia på fredag...der får jeg tak i både Haagen-Dazs og Baskin Robbins....samt at det er 30 grader ;-)

Skrevet

Chocolate Fudge Brownie! Beste sjokoladeisen jeg noensinne har smakt! Jeg trodde ikke jeg var så glad i sjokoladeis, men det var fordi jeg bare har smakt sånn norsk type "tress-sjokoladeis".

Den første Ben&Jerry's Homemade Ice Cream Scoop Shop åpnet i 1978 i Vermont. ;)

Skrevet

Strawberry Cheescake :jepp: Naaaaam!!! Men chocolate fudge brownie er ikke dum den heller;)

Skrevet

Jeg har bare smakt "Strawberry Cheesecake" - og den syntes jeg var grei nok!

Jeg foretrekker "Dulce de leche" (karamell-is) fra Haagen-dazs :jepp:

Skrevet

Cookie Dough. :) Har ikke smakt Phish Food og Chucky Monkey enda.

Skrevet

Jeg har bare prøvd Phish Food. Den var grei nok. Kanskje litt for mye av det gode i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...