Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Hei! noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik (2 liter) til en rimelig penge? har søkt på google og ebay uten særlig hell, vil ikke betale 500-700 for et ølglass:p tusen takk for svar!
Veronica88 Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 500 kr for et såpass stort og spesielt ølglass tror jeg er ganske rimelig. Jeg tviler på du finner noe billigere. Hva skal du på ebay etter forresten? Vi har da finn.no, qxl og diverse andre sånne sider her i norge ? Der eller loppermarkeder er vel beste sjansen for å få det til en så lav pris som 500 kr.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 500 kr for et såpass stort og spesielt ølglass tror jeg er ganske rimelig. Jeg tviler på du finner noe billigere. Hva skal du på ebay etter forresten? Vi har da finn.no, qxl og diverse andre sånne sider her i norge ? Der eller loppermarkeder er vel beste sjansen for å få det til en så lav pris som 500 kr. til 30 dollar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå