Gjest Madley Skrevet 3. juli 2003 #21 Skrevet 3. juli 2003 Som den rike studenten jeg er blir det jobbing! Men jobber i barnehage da. Og om sommeren er det mest kos. Lite unger, fint vær og masse tid til hvert enkelt barn :D
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 4. juli 2003 #22 Skrevet 4. juli 2003 Ingenting er avgjort helt ennå, det eneste som er klart er at jeg skal nordover til Narvik i løpet av neste uke - og tilbringe litt kvalitetstid med bilen min (den har stått der oppe siden februar, savner "henne"). Gleder meg til å komme nordover igjen, sommeren der oppe er bare helt fantastisk. Fy steike hvor mye jeg har savnet midnattsola! Etterpå er det kjøretur til Bergen igjen, og så håper jeg på å få sneket inn en ferietur til Italia for meg og min kjære. (har sånn lyst til å se Firenze og Venezia, jeg) Mulig jeg skal til Polen på sensommeren (eller høsten) - har ingen anelse idag.
Gjest Cruella Skrevet 4. juli 2003 #25 Skrevet 4. juli 2003 Først skal vi pusse opp litt i huset, deretter litt beising/småreparasjoner på hytta/leiligheten på fjellet. Så er det ferie! Reiser på en liten "turné" til venner på deres hytter og ender muligens opp i Mandal til skalldyrfestivalen. Har vært på det en gang tidligere, det var kjempegøy!
Gjest lmari Skrevet 4. juli 2003 #26 Skrevet 4. juli 2003 Jeg aner faktisk ikke! Skal jobbe til midten av august, og da får jeg to uker fri sammen med sambo... .. men vi aner ikke helt hva vi skal, enda. Noen som har gode forslag?
Gjest Virvel Skrevet 6. juli 2003 #27 Skrevet 6. juli 2003 Absolutt ingen ting. Dette ligger an til å bli mitt livs verste ferie. For det første er jeg ganske så blakk etter klassetur til Spania og russetid, for det andre hadde jeg satt av hele ferien til å være sammen med kjæresten. Nå har han gjort det slutt, så her sitter jeg og synes synd på meg selv, mens han er ute og morer seg med sin nye erobring. Great. :evil:
Gjest Zalomine Skrevet 6. juli 2003 #28 Skrevet 6. juli 2003 Huff, det der gjorde jeg også, satte av ferien til å være sammen med kjæresten, men når ferien kom hadde jeg ingen sommerjobb, og ingen kjæreste... (Men, det var jeg som gjorde det slutt, så jeg kunne vel ikke klage. Ble jo forøvrig sammen med nmin samboer den sommeren, så.. hvem vet, ting kan skje...) Men, sommer blir det, uansett ha vi har planlagt.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #29 Skrevet 6. juli 2003 Har ingen spesifikke planer. Samboeren drar alene på ferie til England i 10 dager, så da drar jeg på ferie til mamma og pappa i Hedmark's skoger. Ellers har vi ikke lagt så store planer. Blir nok bare noen turer på hytta i Valdres. Kanskje vi drar en tur på hytta i Singsås og kanskje..Hvem vet. Sånn er det når man ikke har lommeboka full av penger..
Gjest prestekrage Skrevet 6. juli 2003 #30 Skrevet 6. juli 2003 en uke i albena- bulgaria (reiser den 17.) ellers blir det bilhandling og påfølgende nå-må-vi-teste-bilen-turer. Regner med å besøke venner fra Nord- norge som er hjemme på ferie. Ellers er det forsatt endal utpakking som gjenstår etter flytteturen fra nord for en måned siden.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #31 Skrevet 6. juli 2003 Hjem-hjem langt mot nord.Skal ha klassetreff.Det er 50 år i år siden vi begynte på skolen.Barne skolen er også 50 år. Gleder meg til å treffe de jeg ikke har truffe siden vi var ferdig på folkeskolen som det het dengang.
AUF Skrevet 6. juli 2003 #32 Skrevet 6. juli 2003 aner ikke! ungene skal til sin far i TO uker. Og jeg er ikke vant til å være uten de. Har litt lyst til syden med kjæresten, men det avhenger av at vi finner en restplass som er billig nok til min pengbok... Hvis ikke så kanskje jeg tar meg en tur og besøker familie, eller jeg og typen tar oss en tur med bil rundt i norges land. Har ikke særlig lyst til ¨å sitte i en bil hele sommeren, men han liker det så godt. :x ¨Hvis ikke så har han planer om å gjøre masse med hus og hage, så da blir det vel bare å ta seg noen fjellturer, slappe av, og håpe på finvær. Dårlig planlagt sommeren i år... :-?
Nikki Skrevet 7. juli 2003 #33 Skrevet 7. juli 2003 Jeg og min kjære skal hjem til mine foreldre å gjøre klart til bryllupet vårt den 2 august... :D Skal kanskje en uke til syden i høst, men vet ikke hvor eller når... Vi sparer til vår kjære tur til Venezuela på nyåret...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå