Gå til innhold

Hva bruker du fin Kitchenaid til?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, spørsmålet er;

hva bruker du din Kitchenaid kjøkkenmaskin til?:)

Og hvilket ekstratilbehør har du?

Jeg har ikke noe ekstratilbehør ennå, så jeg bruker min bare til brøddeig og visping. Den er genial til visping av eggedosis f.eks. Jeg ønsker meg iskrembollen til den, fordi vi ikke kan ha melk og soya og ris-iskrem smaker lite, så hvis noen har erfaring med den, må de gjerne komme med det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Bruker min Kitchen Aid til en hel masse. Selvfølgelig til de vanlige tingene som krem, ostekakemasse osv osv. Generelt altså til "kake/baketing".

Lager også brød og pizzadeig i den selvfølgelig.

I tillegg lager jeg ofte kjøttkaker eller andre ting der kjøttdeig må spees ut.

Av ekstrautstyr har jeg pastasettet. Det har blitt brukt til å lage både spagetti og "puter" med forskjellig type fyll.

Med det at den er så stilig, står den fremme på benken, og da blir det lettere og bruke den enn hvis den lå nedpakket.

Har også kjøpt en del ekstrautstyr som ikke er "tilbehør". Blant annet et stativ til de forskjellige vispene, samt en flatvisp med "gummiblader" på sidene. Denne tar helt opp i bollekantene og i bunnen, så alt blir vispet, og man slipper å bruke slikkepotten til å skrape kantene. Helt GENIALT redskap:-) Ebay er min venn :jepp:

Ellers så blir den sikkert brukt til en masse annet som jeg ikke kommer på. Generelt vil jeg si at den er i bruk gjennomsnittlig 3-4 ganger i uken :) Elsker den maskinen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...