Gå til innhold

Bridge piercing?

Fremhevede innlegg

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)

Jeg lurer litt paa aa faa meg en ny piercing og har vurdert en bridge piercing. Er det noen her som har en og kan fortelle litt om det?

Endret av Mea Culpa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!nå vet jeg ikke såå mye helt sikkert , men jeg har hørt at den kan ødlegge synet fordi du hele tiden har den i synsvidde.

Men det som er kjipt hvis du tar den der er hvis den gror ut eller noe skulle skje. For det er sinnsykt kjipt å gå med ett arr midt mellom øya , har ett arr i brynet etter piercing selv og det er ikke mye fint.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heija!

Jeg hadde også veldig lyst på en sånn før. Helt til jeg dro til piercingstudioet og jeg fikk vite at jeg hadde for lite mellom hud og bein, altså; på meg ville den garantert gro ut. Om pierceren din er seriøs, skal han/hun vite om du har stor sjanse for at den vokser ut.

Som sebra skriver blir det også et arr når du tar den ut. Så du må tenke gjennom om du vil bry deg om du har to små prikker på hver side av nesen eller ikke når du blir eldre :o)

Lykke til! :o)

Skrevet

Har hatt en, forstyrret ikke synet det minste. Viktig at du får tatt den hos noen som er flinke og setter den beint!

Har selv arr etter den og ingen ser dem/legger særlig merke til dem uten at jeg selv påpeker det...

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Takk for svar alle sammen. :)

Arr er jeg ikke redd for saa jeg faar ta meg en tur til piercingstudioet og finne ut om jeg har plass til en piercing. Tok navle- og septum piercingen der og det gikk veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...