Gå til innhold

Over fjellet til Bergen i påsken


liv

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å reise til Bergen i påsken men min kjære er reedd vi blir stående pga kolonnekjøring og trafikk. Kjører fra Fredrikstad så det blir vel sikkert Oslofjordtunellen og videre mot fjellet.

Noen som har kjørt som kan si noe om turen?

Vi har mulighet til å reise torsdag før påsken og tilbake langfredag/lørdagen om det blir bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Generelt så er vel langfredag/lørdag sterkt trafikkerte dager også, pga de som ikke har hatt fri før den helga der, og dermed skal være et sted lørdag/søndag/mandag/tirsdag. Eller som skal hjem da for å få noen fridager hjemme også.. jeg synes ihvertfall det er kaos overalt den helga..

Torsdag før påske, da snakker vi uka før? Det er jo ikke alle som har fri de "u-hellige" dagene i selve påskeuka, så ikke alle har mulighet til å reise allerede da. Men det er jo en del familier som sørger for å ha fri der som barna har det (for skolen slutter sikkert torsdag eller fredag).

Om dere er veldig imot kø, prøv å finn bakveier eller reis onsdag. Onsdag er det vel stort sett bare de som kan reise som gjør det.

Stengte veier blir det vel bare om det er skikkelig møkkavær, og da vet jeg ikke hvor dere kan kjøre når dere skal den veien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...