Gå til innhold

Til menn: hvordan runke en mann? ..og vil dere det?

Gjest Shelob

Anbefalte innlegg

Ønsker svar fra menn, men også damer med erfaring i dette.

Jeg tenner på å se manen runke, men har også lyst å gjøre det selv - altså på han. Synes bare det virker så vanskelig! Er dette noe "alle" kan? Som jeg så og si aldri har gjort?

Og dere menn - vil dere ha det gjort? (Jada, jeg skal spørre kjæresten min også.)

Og - hvordan vil dere evt ha det gjort, hvordan skal en jente gjøre det/evt ikke gjøre det?

Er glidemiddel en god idé?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan runke en mann er nok veldig forskjellig fra mann til mann.

Men jeg kan avsløre at på hodet finnes det en slags streng som er det mest følsomme stedet på penis.

Glidemiddel er nok ikke en uting. Skrottum (sted mellom balle og anus) er også et godt sted. Her finnes resten av penis (det er bare 2/3 som faktisk er synlig) så og ha litt fokus her er nok ikke dumt.

Personlig synes jeg de fleste damer tar for løst i, altså at de ikke har nok trykk i handa når de runker. Tro meg damer, en penis kan motstå MYE mer trykk enn dere tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tormod_*

Som mann må jeg si at jeg foretrekker å gjøre akkurat det selv. Samleie med fruen derimot, det er saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kvinne_*
Hvordan runke en mann er nok veldig forskjellig fra mann til mann.

Men jeg kan avsløre at på hodet finnes det en slags streng som er det mest følsomme stedet på penis.

Glidemiddel er nok ikke en uting. Skrottum (sted mellom balle og anus) er også et godt sted. Her finnes resten av penis (det er bare 2/3 som faktisk er synlig) så og ha litt fokus her er nok ikke dumt.

Personlig synes jeg de fleste damer tar for løst i, altså at de ikke har nok trykk i handa når de runker. Tro meg damer, en penis kan motstå MYE mer trykk enn dere tror!

Jeg må nesten le; Skrottum er det ingenting som heter... Scrotum derimot, er det latinske navnet på pungen. Det området som Seth refererer til heter mellomkjøttet, eller perineum om du vil.

Min kjæreste liker at jeg runker løst, og med glidemiddel blir det ekstra godt. Andre menn jeg har runket har likt å bli runka fort og hardt, så det varierer veldig fra mann til mann det der. Så, jer foreslår at du rett og slett prøver deg frem jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten le; Skrottum er det ingenting som heter... Scrotum derimot, er det latinske navnet på pungen. Det området som Seth refererer til heter mellomkjøttet, eller perineum om du vil.

Eller det navnet/punktet/område :P

Det funker hvertfall, var det poenget jeg ville ha frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_kvinne_*
Eller det navnet/punktet/område :P

Det funker hvertfall, var det poenget jeg ville ha frem :)

Funker gjør det så visst:) slikking og litt forsiktig suging på scrotum funker ogsåveldig bra her i huset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jannicka U.F.O

Mange menn liker ikke denne fiklingen til kvinner, så kanskje greit å la dem gjøre jobben selv i enerom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig foretrekker jeg at du gjør det forsiktig og rolig (i hvert fall i begynnelsen). Bruke gjerne den andre hånden til å stryke på undersiden av ballene og gjerne stikke inn en finger bak (om han ikke protesterer). Skikkelig deilig å bli runket av en jente som ikke er for voldsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for tips. Her for en en stund siden "traff" jeg nemlig med teknikken, og da virket det som han storkoste seg. Ellers føler jeg meg klønete og fiklete og tenker til dels som noen skriver her, at mange foretrekker å gjøre dette selv.

Men det nå mest for variasjonens skyld og for å glede meg selv. Jeg må nok høre med han om han liker det, eller om det er noe herk. Det blir jo som med gutta og da, noen er gode på slikking eller fingring mens andre ikke er det...

Og merkelig nok - dette er den første jeg har møtt som ikke liker å bli sleiket på ballene/perineum - han synes det kiler for mye, han mister faktisk ereksjonen om jeg gjør det.

Og han har heller ikke prøvd å runke med glidemiddel... Jeg må jo bare kjøpe en tube, så han får prøvd, det MÅ jo bare være nytelse, kan ikke skjønne annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_London_*

Du må dra slik at forhuden glir fram og tilbake over kransen på pikkhodet, dette sammen med at strengen på undersiden blir stram, når du drar tilbake, er det som gjør at han får orgasme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* Bruk høyrehånda og prøv å ha en "innfallsvinkel" som er mest mulig lik den han har selv når han runker.

* Ikke "skru" med hånda, altså runk rett opp og ned. Dette kan fravikes hvis du bruker glidemiddel.

* Harde tak er godt, men variasjon er heller ikke å forakte.

* Glidemiddel eller olje gir mange flere muligheter og setter en ekstra spiss på håndjobben. Men man behøver ikke bruke det hver gang.

Det var min mening. De som er uenige behøver ikke å kommentere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
* Bruk høyrehånda og prøv å ha en "innfallsvinkel" som er mest mulig lik den han har selv når han runker.

* Ikke "skru" med hånda, altså runk rett opp og ned. Dette kan fravikes hvis du bruker glidemiddel.

* Harde tak er godt, men variasjon er heller ikke å forakte.

* Glidemiddel eller olje gir mange flere muligheter og setter en ekstra spiss på håndjobben. Men man behøver ikke bruke det hver gang.

Det var min mening. De som er uenige behøver ikke å kommentere det.

Yeah! Tusen takk for supre tips! Testa ut med glidemiddel i går, han nøt det i fulle drag og kom så spruten sto i panna på meg, he he! Absolutt vellykket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Jeg tenner på å se manen runke, men har også lyst å gjøre det selv - altså på han. Synes bare det virker så vanskelig! Er dette noe "alle" kan? Som jeg så og si aldri har gjort?

Og dere menn - vil dere ha det gjort? (Jada, jeg skal spørre kjæresten min også.)

Og - hvordan vil dere evt ha det gjort, hvordan skal en jente gjøre det/evt ikke gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at du har kjæreste, det gjør jo saken så mye enklere! :)

Flesteparten av oss kvinner er ofte sjenert og litt redd for at man skal gjøre noe galt, spesielt om man er singel. Fordi man vil jo gjøre absolutt alt riktig, noe annet ville vært usjarmerende mange ganger. Men sånn skal vi ikke føle det, mange menn vil også synest at det er litt "søtt" at du fikler og roter litt, viser bare at du ikke har gjort det med så mange før. Og det er jo en bra ting!! :) :) Vær bare forsiktig at du ikke drar forhuden for hardt ned, eller drar den for fort opp, det kan nemlig gjøre vondt..

Start med å utforske penisen hans, kjenn på den og spør om hva som er deilig og hva som er vondt.. Mens du gjør dette vil du få de svara du er ute etter og han vil sannsynligvis synest at initsiativ ditt i seg selv er bra! :)

Alle gutter er forskjellige, akkuratt som oss jenter. F.eks min forige kjæreste likte absolutt ikke det min nåværende gjør. Så bare prøv deg fram..

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...