melina4 Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 heii skl gifte mg nå i sluttn av mars..har veldig tynt og rett hår så d går ikke an å sette det opp ellr noe, er usikkr på hva jeg kan gjøre med håret. vil ha mer fylde og lengde. hva slags extension bør jg gå for da? melina
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Du får sikkert kjempegode råd om du hører med frisøren din, de har tryllestøv Får til det mest utroligste.
Neytiri Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Ok....nå vet eg ikke om du skal til frisøren, men vi pleier og få ganske mange av dere jentene som har ikke langt hår og tynt som tror dere ikke kan sette det opp. Det vi oftest gjør er å anbefale først extensions hvis ønsket er å sette opp håret. De eg syns er best er Saras sine hår, de har klips på sånne tresser. Vi selger dette i salongen der eg jobber, men du kan også få tak i disse på nettet hvis ikke din frisør får skaffet dem. Du skal ikke tro kor mye vi får til med tuppering og MASSE spray. Men kosn har du tenkt det? har du noe drømme frisire?
Solstrålejenta Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har kjøpt Saras extensions til bryllupet. Har brukt det et par ganger allerede på fester og er superfornøyd. Det føles veldig naturlig og sitter godt... Det eneste jeg ville dobbeltsjekket var at du får dekket festene godt nok, men det kan jo helt sikkert frisøren hjelpe deg med å finne ut av
Neytiri Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Ja ikke noe problem for frisøren å dekke festene. Skal man gjøre det selv så er det nok lurt å ha en veninne evt. forlover hjelpe med å dekke de
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Jeg brukte sara extension, var veldig fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Du går til frisøren og ber henne om å trylle for deg, så tryller hun/han fram en lekker frisyre som du ikke vil tro er deg. :-)
melina4 Skrevet 14. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2009 tusen takk for alle svar..da blir det nok extensions på meg:)
Norbertine Skrevet 14. april 2009 #9 Skrevet 14. april 2009 Skulle du ikke gifte deg i slutten av mars da? Det blir vel litt sent med extensions nå.
melina4 Skrevet 14. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. april 2009 ops skrev feil..slutten av april skulle det være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå