Gå til innhold

Gråsone slankepreparater

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg holder på og slanke meg, og har kommet vel på vei. Har snudd litt på kostholdet og begynt å trene mer, men bestemte meg også for å ta i bruk slankepreparater også. Disse har funket kjempebra for meg og jeg har ikke merket noe særlig bivirkninger, men jeg vet de ligger i gråsonen for hva som er sunt å putte i kroppen. Det er ikke noe som er ulovlig, men effekten er veldig lik et preparat som er blitt ulovlig... Det er lite kjent i Norge, som kanskje er grunnen til at det ennå er lovlig? Uansett... jeg lurer på hva dere synes om dette på generelt grunnlag. Jeg har noen venner som sliter litt med vekten og kjenner jeg har lyst til å tipse de om dette, men synes dere det er OK å gjøre iom. at det kan være utrygt hvis det brukes feil? Eller er det jeg som er for naiv og liberal når det gjelder dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jo ikke jeg hvilke preparater dette dreier seg om. Hvis noen av virkestoffene i preparatet har samme effekt som noe som er forbudt, ville jeg holdt meg unna. Du må iallefall søke på nett og finne ut hvilke bivirkninger de kan gi. Husk, det er noe som heter senvirkninger og.

Det er fint at du vil hjelpe, men å anbefale noe du ikke vet er trygt er vel ikke helt heldig.

Skrevet

Jeg vet om en(kjenner henne ikke så veldig godt) som gikk på en type slike piller.Og hun gikk absolutt ned i vekt, men i ettertid har hun fått store problmer helse messig sett. Fikk problemer med stoffskiftet og hjertet som gjorde at hun til tider nå er veldig syk. Måtte innrømme for legen sin hva hun hadde gjort og han sa det er definitivt derfor hun har problemer nå.

Så be careful

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...