Gå til innhold

Imodium Comp


Gjest amarillo

Anbefalte innlegg

Gjest amarillo

Jeg er en jente på akkurat 18.

I går spiste jeg litt for mange wienerpølser på en gang tror jeg, for noen timer senere ble magen dårlig og jeg ble sittende på do en stund.:/

Fant en pakke imodium comp i skuffen, og leste pakningsvedlegget nøye.

12-18 år, en tablett, og så en tablett til dersom magen fortsetter.

Over dette, 2 tabletter osv..

Så jeg tok to tabletter, siden jeg den kvelden skulle på valentinsmiddag/overnatting og kino med kjæresten, så kjedelig å ha dårlig mage.

I dag, i 15 tiden fikk jeg uutholdelige smerter i magen.. Virkelig sinnsykt vonde knip, og klarte nesten ikke puste.

Satte meg på do en stund i tilfelle det var luft eller noe som var sperret inne, men ingenting skjedde.

Har egentlig gått over nå, men er fortsatt "ømt".

Noen andre som opplever dette?:S:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du har fått igang magen igjen? Og om den ikke er helt i "gjenge" igjen, så kommer det nok. Om det går mange dager, ingen avføring og du får smerter, kontakt lege.

Imodium er ganske så heftige greier, og jeg blir nesten litt irritert når jeg ser reklamen som viser at om du er litt "urven" i magen er det lurt å ta Imodium. For det blir faktisk bråstopp for svært mange, og dette kan medføre store smerter og ubehag.

Det er ikke nødvendig å ta tabletter om magen er løs ved en avføring. Om det er vedvarende diare er noe helt annet; men de aller, aller fleste har en og annen gangen løs mage uten at det behøver noen form for behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imodium er ganske så heftige greier, og jeg blir nesten litt irritert når jeg ser reklamen som viser at om du er litt "urven" i magen er det lurt å ta Imodium. For det blir faktisk bråstopp for svært mange, og dette kan medføre store smerter og ubehag.

Ja, imodium skal kun tas i krisefall, eks. flytur, møte som ikke kan utsettes o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...