Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #1 Del Skrevet 15. februar 2009 hei! kanskje dumt spm! men hva betyr : FORLEGEN ? ps: jeg mener ikke noe meg lege, eller doktor ;p hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. februar 2009 #2 Del Skrevet 15. februar 2009 Flau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. februar 2009 #3 Del Skrevet 15. februar 2009 Her kan du slå opp slike ord på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 16. februar 2009 #4 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Jeg ville også sagt at det betyr "brydd" eller "flau". Ordboka mi er enig med meg der. mens ordbok.no skriver: forle'gen a5 (fra ty., lty, eg 'som har tatt skade av å ligge') blyg, sjenert bli f- / ikke gjør meg f- / hun var ikke det minste f- Jeg synes det er litt forskjell på disse to definisjonene... edit: flere forklaringer av ordet fra ordnett.no og synonymer.no så man kan visst mene mye med dette ordet. Jeg mener nå fortsatt at det betyr brydd/flau Endret 16. februar 2009 av Phaedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå