Gå til innhold

Liverpol


Kosemose

Anbefalte innlegg

Jeg skal overraske noen med en fotballtur til Liverpol. Er det noen her som har tips og råd? Hvor kan man bestille billetter, hotellanbefalinger, osv. Tar også veldig gjerne i mot tips om severdigheter, spisesteder (og litt shopping :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regnet med du skulle overraske noen siden du skrev Liverpool med en o :fnise:

Er planen å overraske typen med fotballkamp? I såfall spørs det om du klarer det i år uten kontakter. Billettene til supporterklubben er nok for lengst utsolgt, så da ville jeg begynt å høre rundt med kompiser om noen har kontakter.

Klarer du å skaffe billetter kan du bo på The Marriot som er hotellet der liverpool-supportere pleier å bo. Et mer romantisk alternativ er Hard Days Night, og er mer ekslusivt er The Liner.

Veldig fin og morsom by :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, og skikkelig artig at jeg skrev det med bare en o når det skal være to *fnise*

Men det du sier er at jeg bør gå via supporterklubben for å få billetter til fotballkamp? Tenkte kanskje det gikk an å kjøpe via turistbyrå eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen mulighet kan være å sjekke ut turoperatøren Tia (This Is Anfiels) Travels. Nordmenn som bor i Liverpool, og driver eget overnattingssted samt fikser kampbilletter. Utrolig trivelige mennesker. Er ikke vanlig hotell, så som kjærestealternativ vet jeg ikke om det er så aktuelt. Men da har du i alle fall fått litt til å sjekke ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En annen mulighet kan være å sjekke ut turoperatøren Tia (This Is Anfiels) Travels. Nordmenn som bor i Liverpool, og driver eget overnattingssted samt fikser kampbilletter. Utrolig trivelige mennesker. Er ikke vanlig hotell, så som kjærestealternativ vet jeg ikke om det er så aktuelt. Men da har du i alle fall fått litt til å sjekke ut ;)

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr for all del unna The Antrim Hotel. Det er faktisk det verste hotellet jeg har overnattet på..

Uffda, det skal jeg huske på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...