Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #1 Skrevet 15. februar 2009 Har noen her tips til hva jeg kan bruke dette til og hvor store mengder jeg bruker?
stjernekyss Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 HERREGUD, det hørtes godt ut! Hvor har du kjøpt det? :sikle:
Pialill Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 (endret) håper du er god i engelsk;) fant denne linken til et forum på engelsk hvor en har spurt om akkurat det samme... =) http://chowhound.chow.com/topics/541717 Endret 15. februar 2009 av Pialill
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Fant det i en italiensk delikatessebutikk :-) I følge den linken der er det sjokolademousee og sjokoladekaker den kan brukes i. Men jeg tenkte: hva med å ha noe sammen med ovnsgrillet laks og wokede grønnsaker? Får prøve...
stjernekyss Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Hvis det er balsamico i den, er det helt sikkert en annen type enn den man bruker i kaketing. Synes forslaget ditt hørtes godt ut. Sikkert godt på brødskiven også, med tomat og basilikum elns Hvilken? Den på Frogner? I Oslo?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Hvis det er balsamico i den, er det helt sikkert en annen type enn den man bruker i kaketing. Synes forslaget ditt hørtes godt ut. Sikkert godt på brødskiven også, med tomat og basilikum elns Hvilken? Den på Frogner? I Oslo? Tror det var der, ja, men husker ikke helt om den er derfra eller fra Ostehuset i Stavanger. Prøvde med kesam og litt chestnut-dash og det smakte passende til laks- og grønnsakswok. Men det kan med fordel prøves ut i mer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå