L@dy Skrevet 14. februar 2009 #1 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg kunne ikke se at det stod noen steder på nettstedet deres, og nå er det jo stengt, så da forsøker jeg her. Lurer på om det er 10%, eller kanskje det er mer? Det må vel være innbetalt innen 1 uke eller? Må få det til å passe inn med lønn.... heheh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. februar 2009 #2 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg kunne ikke se at det stod noen steder på nettstedet deres, og nå er det jo stengt, så da forsøker jeg her. Lurer på om det er 10%, eller kanskje det er mer? Det må vel være innbetalt innen 1 uke eller? Må få det til å passe inn med lønn.... heheh Reisevilkårene er rett sted å lete (eller google som jeg brukte). Reisevilkår for Ving , se punkt 3.2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 15. februar 2009 Reisevilkårene er rett sted å lete (eller google som jeg brukte). Reisevilkår for Ving , se punkt 3.2 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå