Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 "Gratulerer med dagen, og lykke til med fremtiden" ?
Gjest Gjest_Minime_* Skrevet 15. februar 2009 #2 Skrevet 15. februar 2009 Kjære dåpsbarn Gratulerer med dåpsdagen din "navn". Vi/Jeg ønsker deg lykke til videre i livet. Hilsen/Klem/klemmer fra ....
Gjest Purple Haze Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Til lykke med dagen. Alle gode ønsker for dagen og fremtiden.
Gjest antigartner Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Kjære dåpsbarn Gratulerer med dåpsdagen din "navn". Vi/Jeg ønsker deg lykke til videre i livet. Hilsen/Klem/klemmer fra .... Slik har jeg skrevet også. I enkelte tilfeller har jeg dessuten tilføyd "Vi/jeg gleder oss/meg til å bli kjent med deg." (Forutsetter at det er en barnedåp, ikke en voksendåp )
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Man kan eventuelt ønske velkommen til familien eller noe sånt. :-) Til et fadderbarn skrev jeg at jeg skulle passe litt ekstra på henne. ;-) Jeg håper at hun leser det når hun blir stor nok og synes det er hyggelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå