Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Var og fikset et hull i en jeksel for noen dager siden, og nå merker jeg isinger i tannen hver gang jeg spiser noe varmt eller kaldt. Er dette vanlig? Hvor lang tid tar det før det går over, i tilfelle? Blir jo nervøs for at det er noe galt og at jeg må tilbake og fikse hele greia på nytt.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Var og fikset et hull i en jeksel for noen dager siden, og nå merker jeg isinger i tannen hver gang jeg spiser noe varmt eller kaldt. Er dette vanlig? Hvor lang tid tar det før det går over, i tilfelle? Blir jo nervøs for at det er noe galt og at jeg må tilbake og fikse hele greia på nytt. Jeg har det samme problemet hver gang jeg får fyllinger. Det varer ofte noen uker... veldig slitsomt. Men om det er helt uutholdelig kan tannlegen pensle på ett middel (husker ikke hva det heter), det gjorde de til meg en gang, og det hjalp veldig. Er noe som legegr seg som en beskyttende hinne over tannen tror jeg, jeg fikk ikke lov å pusse tennene på ett døgn da jeg fikk det
Pingting Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Helt normalt og ingen ting å bekymre seg for! Tannlegen min forklarte at det kan komme av at nervene fremdeles er ømfintlige. I tillegg vil store fyllinger trekke seg sammen litt en stund fremover, så man kan oppleve at det gjør vondt også når man ikke spiser eller drikker. De sier det normalt skal gå over på et par uker, men jeg (jeg har supersensitive tenner altså) hadde vondt i nesten ett år en gang jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå