Gå til innhold

Min date gratulerte ikke med Valentines Day!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bitten_*
Skrevet

Dater en mann på 40 og sende sms med ham i dag. Inviterte ham til lunch men han kunne ikke (var ute og reiste). Men han har ikek gratulert eller sagt noe med at det er Valentines Day i dag!

Det betyr vel at han ikke bryr seg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En 40-åring vet vel knappast hva valentine er, tenker jeg. Er jo kun de aller siste årene at handelsstanden har klart å lure oss nordmenn til å gå på valentine-smellen.

Skrevet
Dater en mann på 40 og sende sms med ham i dag. Inviterte ham til lunch men han kunne ikke (var ute og reiste). Men han har ikek gratulert eller sagt noe med at det er Valentines Day i dag!

Det betyr vel at han ikke bryr seg da.

Det er 3 muligheter

1- Han hater deg og du gjør han kvalm

2- Han bryr seg ikke om valentins day

3- Han glemte det

og Kanskje han tenker det samme som deg. Jeg antar at du selv gratulerte han. Eller er du en av disse som forventer å få men aldri gi ?

Skrevet

:fnise:

Når han glemmer bursdagen din, da har du lov til å være skuffet.:D

Skrevet (endret)

Jeg synes det er mannen som skal gratulere kvinnen med Valentines Day (og ikke at kvinnen gratulerer mannen)...

Endret av mrs_bond
Skrevet (endret)
Jeg synes det er mannen som skal gratulere kvinnen med Valentines Day (og ikke at kvinnen gratulerer mannen)...

g da syns jeg du er kravstor, for de fleste menn syns vel hele greier er noe tåpelige greier. Kanskje du bør fortelle han at dette er viktig for deg, så kanskje du slipper å bli skuffet neste år. Menn er ikke tankelesere

Og jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå at noen i den alderen kan bli skuffet over at daten ikke gratulerte med valentins dagen, for jeg trodde virkelig at man var blitt mye mer voksen enn som så. Eller kanskje du selv er under 20?

sitat endret

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Skrevet

Hvorfor ?

Skrevet

Haha, du kan ikke være seriøs???

De færreste på 40 bryr seg eller husker noe om valentines day:)

Skrevet
1- Han hater deg og du gjør han kvalm

2- Han bryr seg ikke om valentins day

3- Han glemte det

4. Han aner ikke at det er Valentine idag

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

Jeg synes du er en smule teit. Menn er kjent for å ikke huske alle mulige dager og datoer, så hvis du har noen spesielle ønsker i den retningen tror jeg du må lage avtaler i Outlooken hans som elektronisk minner han om at han må oppfylle sine mannlige valentines plikter.

Mitt hotteste tips er at han ikke har snøring på at det er valentinesdag eller at han kunne ikke brydd seg mindre fordi det ikke betyr noe for han.

Skrevet

So what?

Jeg er 37 og har aldri vært vant til å "feire" Valentines. Har aldri ønsket noen happy valentine (eller whatever) og heller aldri fått noe tilbake.

Valentine er som Halloween, Morsdag, Farsdag, Tannbørstebyttedagen, Eggedagen...

Dessuten er det ingenting som sier at *han* må huske. Hva med deg da? Skal du sitte der potte sur for at han glemte en totalt uviktig dag og lure på om verden går under snart?

Skrevet (endret)

Er du sammen med en som er så gammel så må du være den alderen selv, og da anser jeg det som like lite sansynlig at du har feiret Valentines i "alle år" selv. Dette er et ganske så nytt fenomen. Det har aldri vært en høytid, det er som morsdag og farsdag, et fenomen for å få folk til å kjøpe ting.

Jeg blir heller fornærmet om jeg får noe på slike dager. Jeg vil heller ha noe koselig på en totalt tilfeldig dag! For da er det faktisk mannens egen ide, og ikke "kjøp blomster her!"-plakater overalt som har minnet ham på det. Jeg tenker bare "åh hurra, han har sett en plakat og følte han måtte gi meg noe.." Overrask meg heller!

Endret av mrs_bond
Skrevet
Eller kanskje du selv er under 20?

Er godt over 30. Mulig jeg er kravstor men trodde menn var ekstra oppmerksomme på denne dagen. Synes mannen skal være ekstra romantisk overfor kvinnen, men det er tydeligvis gammeldags på dette forumet.

Skrevet

Vi feiret Valentines da jeg var samboer den gang da...:-)

Har ikke alle sett "Sleepless in Seattle" da?

Skrevet
Jeg synes du er en smule teit.

:hoho:

Tannbørstebyttedagen

:skratte:

TS: Get over it!

Skrevet
:fnise:

Når han glemmer bursdagen din, da har du lov til å være skuffet.:D

Min kjæreste husker ingen datoer, ikke engang bursdagen min. Litt leit det da. Har noen et tips på hvordan man tipser om bursdagen sin uten å være for masete liksom? Man vil jo gjerne bli litt overrasket da.

Skrevet

Jeg er nok sær jeg, for jeg tenker ikke over valentines og ville nå blitt sur om jeg fikk mer oppmerksomhet i dag enn en hvilken som helst da. Kan han ikke gi meg oppmerksomhet de 364 andre dagene så kan han bare glemme det den ene dagen hvor det er reklamert for det i to-tre uker først...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...