Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 I dag tidlig våknet jeg til det jeg trodde skulle bli en flott dag:D Helt til jeg kom inn i stua, og finner heele stuevinduet fullt av egg. Gul eggeplomme frosset fast i hele vinduet. Er så FORBANNA! Noen råd til hva jeg skal gjøre?
Rosalind Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Ta et bilde, skriv det ut, og kyl det nedi postkassa til vedkommende barns foreldre.
Jane F. Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Huff så irriterende. Jeg hadde nok også prøvd å finne ut hvem som hadde gjort det og fått tatt det opp med foreldrene. Så hadde jeg kjøpt meg en skikkelig vakthund som bare spiser barn. For jeg blir så forbannet over at folk ikke kan lære barna sine respekt for andres eiendom.
Kamikatze Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Ja, inviter foreldrene deres med hjem, og spør dem til råds. Hjelper det ikke, kan du alltids pælme egg på deres vinduer, men sjekk med yr at det ikke kommer varmegrader på en stund. Ikke kjeft på ungene, da løper de, og synes det er skitfestlig og litt spennende. Vær nøytral til du får tak i lømlene. Og DA kan du skremme og true, og terrorisere til buksene blir våte. Da blir det mer sannsynlig fred å få, men ingen garanti. Når foreldrene ikke makter å oppdra barna sine til normal folkeskikk, så får vi andre i samfunnet lære dem hva som skjer med drittsekker.
Gjest fisk Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Da har det vel muligens blitt gjort i løpet av natta. Kanskje barn ikke er det rette å mistenke da. Mulig at du bør bli irritert på noen som er litt eldre. Kanskje det er foreldrene deres som har gjort det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå