Gå til innhold

Marengsbunn til pavlova

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har laget en marengsbunn som jeg skal ha krem og frukt på, men manglet sukker og brukte melis. Er det ok? Vil jo at den skal være litt seig og ikke helt tørr... Kan nesten ikke begynne å skjære i den heller for å sjekke.

Skal jeg kjøpe sukker og lage en ny eller blir det tilnærmet samme resultat med melis?

Videoannonse
Annonse
Gjest nextlife
Skrevet
Har laget en marengsbunn som jeg skal ha krem og frukt på, men manglet sukker og brukte melis. Er det ok? Vil jo at den skal være litt seig og ikke helt tørr... Kan nesten ikke begynne å skjære i den heller for å sjekke.

Skal jeg kjøpe sukker og lage en ny eller blir det tilnærmet samme resultat med melis?

Jeg synes det blir et bedre resultat med melis, og bruker alltid det :)

Skrevet
Jeg synes det blir et bedre resultat med melis, og bruker alltid det :)

Oj, det høres bra ut. :) Da satser jeg på at det blir godt og håper at steketiden ble ok... :)

Skrevet

Ja helt ok. et lite ps. jeg bruker alltid melis i kremfløten også. Stivere på en annen måte, og lettere å jobbe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...