jumpy Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Har laget en marengsbunn som jeg skal ha krem og frukt på, men manglet sukker og brukte melis. Er det ok? Vil jo at den skal være litt seig og ikke helt tørr... Kan nesten ikke begynne å skjære i den heller for å sjekke. Skal jeg kjøpe sukker og lage en ny eller blir det tilnærmet samme resultat med melis?
Gjest nextlife Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Har laget en marengsbunn som jeg skal ha krem og frukt på, men manglet sukker og brukte melis. Er det ok? Vil jo at den skal være litt seig og ikke helt tørr... Kan nesten ikke begynne å skjære i den heller for å sjekke. Skal jeg kjøpe sukker og lage en ny eller blir det tilnærmet samme resultat med melis? Jeg synes det blir et bedre resultat med melis, og bruker alltid det
jumpy Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2009 Jeg synes det blir et bedre resultat med melis, og bruker alltid det Oj, det høres bra ut. Da satser jeg på at det blir godt og håper at steketiden ble ok...
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Har laget en marengsbunn som jeg skal ha krem og frukt på, men manglet sukker og brukte melis. Er det ok? Vil jo at den skal være litt seig og ikke helt tørr... Kan nesten ikke begynne å skjære i den heller for å sjekke. Skal jeg kjøpe sukker og lage en ny eller blir det tilnærmet samme resultat med melis? Ja helt ok. et lite ps. jeg bruker alltid melis i kremfløten også. Stivere på en annen måte, og lettere å jobbe med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå