Dalmore Skrevet 16. februar 2009 #21 Skrevet 16. februar 2009 Min hadde rett og slett ikke lyst han! Han hadde antagelig klart det kjempefint, men jeg vil ikke at verken han eller jeg skal gjøre noe vi MÅ som vi ikke har lyst til, så da fikser jeg blomstene mine selv. Det er godt mulig han er med når det skal bestilles forresten, hvis han har lyst til å komme med innspill.
Gjest jaa Skrevet 16. februar 2009 #22 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har litt lyst til å prøve å lage min bukett selv jeg da...hmm...men nå er jeg ikke kjempe opptatt av at brudebuketten skal være helt perfekt, men måtte nok øvd meg visst det blir til det, har bare virkelig ikke lyst til å ut med 1500 for en bukett!(vet det helt sikkert går an å finne billigere enn dette) Hadde vært moro å farget hvite roser blå...
Bare innom Skrevet 16. februar 2009 #23 Skrevet 16. februar 2009 Min kjære skal ordne buketten.. Stoler 100% på at han fikser det.. Betyr ikke så mye for meg om brudebuketten ikke matcher bordpynten. Tror det kan være flott at brudebuketten skiller seg ut fra de andre blomstene Tror ikke det er noen oppskrift på hva som er rett eller galt, men jeg skjønner ikke helt hvorfor alle leter etter perfeksjonismen. Er vel ikke buketten som teller mest....
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #24 Skrevet 16. februar 2009 Jeg ordnet min bukett selv. Jeg ville at buketten skulle passe til meg som person og min kjole. Som mange sier er ikke buketten det viktigste. Ei heller kaketoppen. Ikke borddekorasjonene, ikke kjolen. Ikke noe er så veldig viktig, så det er nesten rart det finnes et bryllupsforum. Sår kanskje tvil om mine motiver for bryllupet nå, men kan forsikre om at hensikten var den beste, jeg elsker mannen min, men koste meg med planlegging av bukett og alt det andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå