Gå til innhold

Toffin


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg få tak i Toffin med myk toffee? Hver gang jeg kjøper Toffin får jeg tak i posen med hard toffee, og det smaker ikke like godt. Smaker jeg av andre er toffeen myk. Er det myk eller hard den skal være? Hva gjør den myk eller hard, lagringstid, oppbevaring (hvordan kan jeg finne ut hvordan den er oppbevart i så fall FØR jeg kjøper posen?)?

*Superskuffa fordi jeg sitter med en pose med hard Toffin :(*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, finnes det to typer? Jeg kjøper toffin veldig sjelden, og trodde bare jeg var uheldig da jeg fikk de med hard kjerne, og at de nylig hadde ligget for kaldt eller noe. Ah, toffin var det faste lørdagsgodtet mitt da jeg var liten. Herlig! De er selvsagt best med myk kjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Europris har de noe smågodt som smaker som Toffin. Pleier å smake på de først for å se om de er myke. Blir nemlig harde hvis de har blitt litt gamle tror jeg.... De er kjempegode :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet med Kick, og da spesielt gul Kick. De siste jeg har kjøpt har vært myke, og det blir helt feil. De skal være litt seige og harde. Altså motsatt av toffinen. Myk toffin er best, hard kick er best. Så det så. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg det at den skulle være myk, fatter ikke hvorfor jeg er uheldig hver gang jeg kjøper den. Kjæresten får alltid myk Toffin når han kjøper.

Vurderer å sende posen til Freia.... føler meg så utrolig snytt for fredagsgodtet mitt.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lagt merke til at det varierer. Men jeg er mest skuffet over at de ikke lenger selger Toffin i Operaen, det var mitt faste Nøtteknekker-snop... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg fikk Toffin i en sånn rød og brun eske da jeg var liten.... savner Toffin på eske jeg. *ble en smule nostalgisk her også nå ;)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør nesten ikke kjøpe Toffin lenger. Det er så sjelden jeg får myke....

Men kanskje like greit, for når de er myke spiser jeg mange fler. En pose går fort når jeg og sambo får de deilige, myke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dette har jeg også lurt på mang en gang! Samme problemet har jeg hatt med Smørbukk karameller (de med sjokoladetrekk).. Liker ikke når de blir smuldrete i konsistensen :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå det er såå irriterende når det er mange harde!! Jeg blir like sint hver gang jeg kjøper en pose og 95 % er harde! :kjefte: Jeg synes det bare blir flere harde i posen for hver gang jeg kjøper jeg. Har ikke funnet en pose med myke siden jeg var 15 eller no :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dette har jeg også lurt på mang en gang! Samme problemet har jeg hatt med Smørbukk karameller (de med sjokoladetrekk).. Liker ikke når de blir smuldrete i konsistensen :riste:

Smuldrete er likevel bedre enn harde......

Endret av Trillrund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Litt gammel tråd, men må bare dele med dere; jeg kjøpte en pose toffin i går og ALLE var myke! Det må være første gang jeg har opplevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...