Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I butikkene i dag er vedkurvene enten lagd av skinn eller gummi......ALLE sammen....og ALLE er helt like.

Ok....et lite unntak for de i hamra kobber da, men jeg vil ikke ha de heller.

Jeg vil ha en vedkurv i messing...og det bør helst være bein på.

Har noen sett noe sånt noe sted? Og vil i så fall noen fortelle meg hvor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bambi_*
Skrevet
I butikkene i dag er vedkurvene enten lagd av skinn eller gummi......ALLE sammen....og ALLE er helt like.

Har du prøv på finn.no? Jeg tar ofte runden i interiørbutikker, men har ikke sett vedkurv i messing. Men mange i lær osv.

Skrevet
Har du prøv på finn.no? Jeg tar ofte runden i interiørbutikker, men har ikke sett vedkurv i messing. Men mange i lær osv.

Ja, har sett ofte på Finn, men ikke funnet noe der heller. :)

Jeg har funnet en fin en hos en grossist, men den er ikke mer enn 20 cm høy...og det blir rett og slett for lite.

Skrevet

Jeg har en jeg skal selge: legger den inn på www.vol.no i morgen med bilde.

Hilsen C

Skrevet
Jeg har en jeg skal selge: legger den inn på www.vol.no i morgen med bilde.

Hilsen C

Takk, men det er et par mil for langt unna meg. :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Vi kjøpte en fin i messing på Maxbo. Men det er mer sånn "bøtte", helt rund og ganske vid, ikke føtter på. Er veldig fornøyd da, mulig de har flere der også. Ville sjekket f.eks Byggmakker e.l. (byggebutikker) også, ikke bare sånne møbelbutikker.

Skrevet
Vi kjøpte en fin i messing på Maxbo. Men det er mer sånn "bøtte", helt rund og ganske vid, ikke føtter på. Er veldig fornøyd da, mulig de har flere der også. Ville sjekket f.eks Byggmakker e.l. (byggebutikker) også, ikke bare sånne møbelbutikker.

Vet hvilken du mener...nemlig denne. Fin den, men passer ikke hos oss - dessverre.

Jeg var i kontakt med grossisten av den vedkurven i forrige uke....tror jeg snart har snakket med alle produsenter og grossister av vedkurver i hele Norge.

Jeg har funnet en kurv som ville vært helt flott, men den er for liten med tanke på at vi bruker mye ved.

Må nok innfinne meg med at jeg ikke finner det jeg er på jakt etter, og heller konse mot en annen løsning. :)

Skrevet

Takk for linker, men som sagt: Messing.

(De kurvene der hadde sett helt grusomme ut hos oss.)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...