Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Er det normalt å ha mer eller mindre vondt i eggstokken(e)? Jeg har veldig uregelmessig mens, og smertene varierer. Har lagt merke til at jeg noen ganger får ubehag i det ene eggstokken like før mensen. Føles veldig ømt. Er dette normalt?
Veronica88 Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Du skriver ingenting om alder, om du har hatt uregelmessing mens lenge eller noenting. P-piller? Jeg får ofte litt stikkinger i eggstokkene iblant, men jeg går på p-piller, det går over etter få dager, og jeg tviler derfor på at det er noe alvorlig. Er du veldig ung (tenåring), så er det sikkert bare kroppen som "justerer" seg litt. Vonde eggstokker før mens er nok helt normalt. Uregelmessig mens er også helt normalt i tenårene. Er du voksen, og dette har vært sånn lenge, så burde du stikke til legen. For da kan det være at du har sykdom som gjør at det er sånn, og da kan du få hjelp. Ihvertfall vite at det bare er plagsomt, men ikke farlig for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå