Gå til innhold

irritert hodebunn


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

hei, har TJUKKT og langt hår (nedforbi beltet) og sensitiv hud.

klør ofte i hodebunn og flasser eller noe sånnt. frisøren min mener det ikke er normalt flass heller.

MÅ jeg klippe meg?! blir det for tungt for hodebunn?

bruker merket simple og vasker ikke for ofte (tåler nesten ingen shampooer, blir rød og irritert) men simple gentle er grei

vil liksom ha håret mitt og... :tristbla:

noen som har prøvd dexem for hodebunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve Fungoral shampo fra apoteket. Det skal hjelpe for flass og hodebunn som klør. Du ska kun ha den i hodebunnen og ikke resten av håret.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

for sensitiv hodebunn? mange sånne shampoer får jeg reaksjon på..

Skrevet
for sensitiv hodebunn? mange sånne shampoer får jeg reaksjon på..

Det er jeg ikke sikker på, men du kan jo ta en tur til apoteket og spørre dem der :)

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

lurer på å prøve shampo fri metoden... hmmm. takk for svar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...