Gjest Gjest_meg_* Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 hei, har TJUKKT og langt hår (nedforbi beltet) og sensitiv hud. klør ofte i hodebunn og flasser eller noe sånnt. frisøren min mener det ikke er normalt flass heller. MÅ jeg klippe meg?! blir det for tungt for hodebunn? bruker merket simple og vasker ikke for ofte (tåler nesten ingen shampooer, blir rød og irritert) men simple gentle er grei vil liksom ha håret mitt og... noen som har prøvd dexem for hodebunn?
Avalon Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Du kan prøve Fungoral shampo fra apoteket. Det skal hjelpe for flass og hodebunn som klør. Du ska kun ha den i hodebunnen og ikke resten av håret.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 for sensitiv hodebunn? mange sånne shampoer får jeg reaksjon på..
Avalon Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 for sensitiv hodebunn? mange sånne shampoer får jeg reaksjon på.. Det er jeg ikke sikker på, men du kan jo ta en tur til apoteket og spørre dem der
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 lurer på å prøve shampo fri metoden... hmmm. takk for svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå