Gjest RK Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har akkurat tatt ut min piercing i navlen som jeg har hatt i ca 5 år. Hvor lang tid vil det ta før det gror? Vil det alltid bli et arr der? Håper noen av dere har noen erfaringer å komme med;)
^^Belle^^ Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Jeg vet ikke helt hvordan det er i navlen, men min søster har tatt ut piercingen hun hadde i underleppa og der er det fortsatt et lite hull. Hun tok den ut for 5-6 år siden...
Ida* Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Jeg tok ut piercingen jeg hadde i navlen for nesten 10 år siden, og hullet er der enda..
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Heisann! Jeg har tatt piercing i navlen to ganger, men ingen av gangene ble den sittende inne i mer enn noen måneder. Hullet er grodd helt, men er et arr der. Jeg hadde også en labrett (under leppen) i flere år, tok den ut for 4 år siden. Hullet har lukket seg, men er fortsatt arr der. Tror det blir arr uansett hvor man piercer seg, er nå det som virker logisk iaff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå