Gå til innhold

Perlebutikk i Oslo sentrum (ikke panduro)

kitekatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En sidegate nesten nederst (ett kvartal opp fra Parkveien) i Hegdehaugsveien, noen meter inn fra en frisør som jeg tror heter camcam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ellen_*

PERLEHUSET slash KNAPPEHUSET er min favoritt. En masse perler og perlerelatert materiale (smykkelåser, verktøy, tråder osv) på grunnplan, og fullt av knapper og bånd i underetasjen. Ligger i Grønnegata 1, tverrgate til Hegdehaugsvn. like før Litteraturhuset og Slottsparken.

PERLEMOR (tror den heter det fremdeles, eller var det en annen som startet opp i nabolokalet?) ligger i Akersgata 7, nesten ved Akershus festning/Skansen. Har ikke vært i den nye butikken, den gamle hadde ihvertfall bra utvalg.

TARTATUGA ligger i Kirkeveien mellom Fretex og Frogner Stadion. Har et litt annet utvalg enn andre (noe jeg liker), og drives av en finsk dame hvis datter er utdannet diamantekspert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drives av en finsk dame hvis datter er utdannet diamantekspert.
Spesielt.

Ligger en Perlehuset i Thorvald Meyers gate også, gjør det ikke? Lenge siden jeg har vært der nå så vet jo ikke for sikkert at den er der fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror tartaruga ligger i arboes gate!!! de som jobber der er fantastisk flinke.... har ikke så mye basic-perler, men mye litt extra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...