Gå til innhold

Er det bare drittvær i syden for tiden?


Gjest hulk

Anbefalte innlegg

Skal til Lanzarote i begynnelen av mars.

Har kikket litt på langtidsvarslet på yr, og der er det stusselig varsel. Ligger på mellom 14-16 grader. Mye vind.

Noen som har vært der i det siste? Er det virkelig så kaldt som det meldes eller? Bruker det ikke å ligge på rundt 22-24 grader på denne tiden.

Noen som kan gi meg et lite håp om at det blir varmere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge Accuweather kommer temperaturen på Lanzarote til å ligger på 20-21 som dagmax, 16-17 som nattmin ut februar. En god del sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Accuweather kommer temperaturen på Lanzarote til å ligger på 20-21 som dagmax, 16-17 som nattmin ut februar. En god del sol.

Er det sant? Nå ble jeg glad. :danse:

Har bare vært på yr.no og kikket og der var langtidsvarslet som sagt bare sorgen.

Må prøve å finne den nettsiden du sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kari_*

Været blir som det blir det... uansett om du finner værvarsel på yr.no eller Accuweather. Men man har selvfølgelig lov til å håpe at de som varsler best vær har rett!

Da vi var i Spania i fjor så sjekket vi været på yr.no og det stemte på en prikk.

yr.no er da en seriøs værvarsel-tjeneste så de kan like godt ha rett som accuweather.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært på yr.no og kikket og der var langtidsvarslet som sagt bare sorgen.

Må prøve å finne den nettsiden du sa.

accuweather

De klarer iallefall å melde riktig temperatur i Oslo for tiden, i motsetning til yr.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom hjem fra Lanzarote denne helgen, og var mindre heldig med været. Vi var i Puerto Del Carmen, og det blåste mye, gradene på dagen lå vel på 20 varme ca, men vi måtte unngå å traske langs strandprominaden, da det blåste helt vilt. Stranda kunne vi bare glemme. Vi fikk 2 dager hvor det var mindre vind og var sol. 2 dager med regn og resten overskyet.

Anbefaler deg å ta med endel langermede gensere. Jeg tok med en haug med sommertopper, og fikk så vidt brukt dem. Samboeren min var smart og tok med seg jakke, masse gensere...

Håper dere får bedre vær enn vi gjorde :) Uansett er det godt å komme seg bort og kople av litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel pakke som når vi pakker til en norsk ferietur. Alt fra bikini til ullundertøy.

Ungene gleder seg skikkelig til badeferie, så det blir nedtur dersom varmegradene i været og vannet ikke svarer til forventningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...