Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle tipse fans i Bergen om at Casa Design på Xhibition har tatt inn Yankee candles, og har 20 prosent på alt fra dem denne helga :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen flere en meg som har problemer med at yankee candle soter noe fælt?

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden har nesten død ut... Har dere gitt opp yankee candles, eller bare tråden? :fnise:

Noen flere en meg som har problemer med at yankee candle soter noe fælt?

Har ikke opplevd dette med noen av de jeg har hatt.

Har noen prøvd coconut bay? Hvordan lukter denne?

Hva med de nye som har kommet, noen som har prøvd og kan si noe om dem?

Anonym poster: 0892105e89a4c32d7754621d5bbcc15f

Skrevet

Jeg er helt hekta på black coconut i alle fall! DEILIG lukt! Får komplimenter av alle som kommer inn, de bare "oi så godt det lukter!" inkludert min suuupersære mor og søster som klager over alle slike dufter vanligvis. Den er digg.

Skrevet

Jeg bruker kun Yankee Candles fra slutten av november til jula er over. Jeg er ikke såå glad i duftlys og bor i en knøttliten leilighet, så jeg bruker det bare for å sette litt stemning i førjulstida.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper dere lysene? Skjønner at det sikkert står nevnt tidligere i tråden, men det er så mange sider å lese gjennom.

Bor i Trondheim, så å kjøpe lys fysisk hadde vært det aller beste :) liker ikke å kjøpe lys uten å ha luktet på dem først.. :)

Anonym poster: 97875f4de627a50f2051efc9cbc916d9

Skrevet

Jeg fikk lukte på et lys her om dagen, det hadde bilde av en kosebamse og var hvitt, luktet veldig rent, noen som vet hva det kan være?

Skrevet

Hvor kjøper dere lysene? Skjønner at det sikkert står nevnt tidligere i tråden, men det er så mange sider å lese gjennom.

Bor i Trondheim, så å kjøpe lys fysisk hadde vært det aller beste :) liker ikke å kjøpe lys uten å ha luktet på dem først.. :)

Jeg ble fortalt av ei venninne at de selger Yankee Candle i en butikk på Trondheim Torg nå! Vet ikke hva den heter men den er i andre etasje mener jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk lukte på et lys her om dagen, det hadde bilde av en kosebamse og var hvitt, luktet veldig rent, noen som vet hva det kan være?

Soft blanket kanskje? :)

Anonym poster: dd7c2ec47bed97a233ef4f691773800a

Skrevet

Soft blanket kanskje? :)

Anonym poster: dd7c2ec47bed97a233ef4f691773800a

Det så veldig riktig ut! Takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt hekta på black coconut i alle fall! DEILIG lukt! Får komplimenter av alle som kommer inn, de bare "oi så godt det lukter!" inkludert min suuupersære mor og søster som klager over alle slike dufter vanligvis. Den er digg.

Hvordan lukter denne? Klarer du å beskrive? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble fortalt av ei venninne at de selger Yankee Candle i en butikk på Trondheim Torg nå! Vet ikke hva den heter men den er i andre etasje mener jeg :)

Oi, det må sjekkes ut :) skjønner ikke helt hvilken butikk som kan føre lysene på torget men. Kanskje Black&white som er i første etasje?

Skrevet

Cornelias hus selger Yankee Candle i Trondheim.

• Liker 1
Skrevet

Oi, det må sjekkes ut :) skjønner ikke helt hvilken butikk som kan føre lysene på torget men. Kanskje Black&white som er i første etasje?

Sjekket Trondheim Torg på Facebook nå og ser de skriver at Black & White har flyttet til 2. etasje, så det er der ja! :)

Skrevet

Black coconut lukter erm...... ny bil, bare litt rundere og bedre! Tror det skal godt gjøres å ikke like den altså, jeg er kjempesær, men har funnet min nye favoritt. :) Du må si i fra hva du synes den lukter når du får prøvd, AB! :)

AnonymBruker
Skrevet

Black coconut lukter erm...... ny bil, bare litt rundere og bedre! Tror det skal godt gjøres å ikke like den altså, jeg er kjempesær, men har funnet min nye favoritt. :) Du må si i fra hva du synes den lukter når du får prøvd, AB! :)

Nå er den prøvd, og den var virkelig GOD! Jeg klarer ikke beskrive hva den lukter, den lukter bare godt :fnise: Vurderer å kjøpe den i glasskrukke også, så da lurer jeg på om det er noen her som kan svare meg på om lysene i glass lukter like sterkt som duftvoksene?

Har prøvd smeltelys før, men de lukter jo ingenting, så vil ikke gjøre et bomkjøp med eventuelt glasskrukke om de lukter like dårlig som smeltelysene.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg prøvd clean cotton og vanilla satin, men de er så sterke at jeg får migrene. Enda damen i butikken sverget at disse ikke luktet sterkt! Finnes det noen som lukter mindre enn disse to da? Vil ha godlukt hjemme!

Anonym poster: 1d22354812579ef854b39d7ec1dabcbe

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Nå har jeg prøvd clean cotton og vanilla satin, men de er så sterke at jeg får migrene. Enda damen i butikken sverget at disse ikke luktet sterkt! Finnes det noen som lukter mindre enn disse to da? Vil ha godlukt hjemme!

Anonym poster: 1d22354812579ef854b39d7ec1dabcbe

Jeg får også migrene av Clean Cotton, uavhengig av hvor lite jeg bruker. Prøv Black Coconut, får bestandig komplimenter for hvor godt det lukter her, allergikere har ikke reagert og jeg har heller ikke migrene. Og den lukter DIGG.

Skrevet

Noen som vet om hvor man får kjøpt Yankee Candle i Bergen? :)

Anonymous poster hash: fabc4...ddc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...