Gå til innhold

Yankee candle fans


nissejenta

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittduft?

    • Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har prøvd elektriske duftenheter fra yankee candle? Fungerer de?

Anonym poster: 25e7d9931e70acb8a66b85b56a71d69c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg brant Cranberry Ice nå. Jeg måtte bare blåse det ut igjen, for det luktet skikkelig kvalmende. Jeg tror jeg har drukket meg full på noe som smaker tranebær, for jeg ble helt kvalm av lukta :P

Edit: Fant ut at det er noe bringebær i Cranberry Ice. Drakk meg spyfull på Bacardi Razz for fem år siden og blir fortsatt kvalm av alt som har med bringebær å gjøre, så det forklarer saken.

Moralen er: Blir du kvalm av bringebær, ikke kjøp Cranberry Ice.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk jeg for Snow in love. Den luktet ingenting lenge, før den plutselig luktet en mørk herreparfyme. Ingen vinner for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter voksplatene anderledes når de er smeltet?

Fikk mine ti juledufter idag og synes alle unntatt en duftet lovende usmeltet, derfor lurte jeg på om man får en god indikasjon ved å bare lukte på de.

Fikk også telysholderen idag, så har fått testet Sugared Apple, herlig, både mannen og jeg likte den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes voksplatene lukter ganske likt når de smelter :) Lukter enda sterkere da :)

Endret av nissejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mountain lodge <3 Min nye favoritt, lukter fantastisk godt, nesten litt maskulint og jeg eeeelsker den :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Venter på lønning, da blir det en ny ladning til jul. Blir en del mountain lodge, men skal også fylle opp med juledufter. Noen dere anbefaler? Jeg husker jo ikke hva jeg kjøpte og likte i fjor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på lønning, da blir det en ny ladning til jul. Blir en del mountain lodge, men skal også fylle opp med juledufter. Noen dere anbefaler? Jeg husker jo ikke hva jeg kjøpte og likte i fjor...

Gjør som meg, jeg har en liste over alle duftene jeg har prøvd. Kategorisert etter "liker VELDIG godt", "helt ok", og "liker ikke". Det er genialt for da kan du alltid sjekke om du er i tvil om du har prøvd den og den duften tidligere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker stort sett alle de røde (ikke Cranberry Ice og Cherries on Snow) og grønne juleduftene. De lukter for det meste det samme - rødt lukter bær og frukt, mens grønt lukter granbar - med diverse krydderier i. Jeg synes noen av de hvite lukter godt, men ikke Christmas Rose, Christmas Cupcake, Christmas Cookie og Snow in Love.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet Christmas Cupcake her om dagen, den er god, men samtidig helt på grensen til å gi meg hodepine.

Men det morsomme var at jeg var ute for å handle den dagen, mannen var hjemme så jeg slukket ikke lyset. Og da jeg kom inn døren etter handleturen så var jeg helt overbevist om at "Oi, mannen har jo bakt muffins...". Så lukta er ganske realistisk.

Christmas Rose har jeg bare luktet på, den kommer nok ikke til å tennes, luktet fy...

Endret av Nattergalen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet Christmas Cupcake her om dagen, den er god, men samtidig helt på grensen til å gi meg hodepine.

Men det morsomme var at jeg var ute for å handle den dagen, mannen var hjemme så jeg slukket ikke lyset. Og da jeg kom inn døren etter handleturen så var jeg helt overbevist om at "Oi, mannen har jo bakt muffins...". Så lukta er ganske realistisk.

Christmas Rose har jeg bare luktet på, den kommer nok ikke til å tennes, luktet fy...

Nesten umulig å diskutere både smak og lukt, siden vi heldigvis er forskjellige, og at det finnes en duft for oss alle. Jeg liker nemlig Christmas Rose veldig godt, ikke noen spesiell juleduft, men friske, deilige blomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 måneder senere...

Mange nye dufter nå, noen som har prøvd kokos-serien? Selv brenner jeg vanilla cupcake nå, synes den ble litt for søt, så prøver French vanilla senere. Veldig glad i vanilje, hadde også vært fantastisk å finne en god epleduft. Veldig glad i tøymykneren fra Softlan med eple, noe i den duren, finnes det? :)

Ellers er Clean Cotton den desidert verste jeg noensinne har prøvd! Lukter høgg og gir meg skikkelig hodepine. Føsh! Foretrekker mye heller Drift Away, også en typisk ren og lys duft, bare at den er bedre.

Er også en sucker for Camomile Tea, så lenge man ikke brenner for mye av gangen. Kjempegod! :) Dummeste jeg noensinne gjorde var å stikke hodet rett inn i posen med vokskakene, herrefred. Øøøsj. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prøvde meg på "sandalwood" i går, og den må være på topp 10 over de verste duftene som noensinne har blitt laget! Den luktet sånn skikkelig intens røkelse, en slags blanding av old spice og røkelse egentlig.. Gikk rett i søpla gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja, den Sandalwood er faktisk den verste duften jeg har prøvd også! Ikke god... :P Men tenkte jeg skulle spre gode nyheter her. Var inne på yankeestore og fant selveste Clean cotton på tilbud! Jeg har allerede hamstra som en gærning, 3 medium krukker, 4 refill til stikkontaktduftern jeg har på badet, 10 smeltelys og 10 duftvoks. Det holder nok for ei stund... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...