Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nye lys på vei i posten til meg - gleder meg :rolleyes:

Liker virkelig de der Car Jars'ene, de lukter skikkelig godt, lenge!

Hvilke lukter bruker du å ha i car jarsene? HAr nemmelig motsatt erfaring av deg, syns lukten blir borte alt for kjapt. Varer bare en uke ... Kanskje det er forskjell på luktene. Jeg har prøvd fluffy towles og clean cotton.

Anonym poster: 941bd0492df4dd586fc8411588340afd

Skrevet

Har bare prøvd Desert Cactus, har hatt to stykker..de varteover en mnd. Bestilte akkurat clean cotton, hadde egentlig regnet med den kom til å lukte like lenge...

Skrevet

Venter i spenning på Vanilla Lime ...

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Hvilke lukter bruker du å ha i car jarsene? HAr nemmelig motsatt erfaring av deg, syns lukten blir borte alt for kjapt. Varer bare en uke ... Kanskje det er forskjell på luktene. Jeg har prøvd fluffy towles og clean cotton.

jeg svarer jeg også siden jeg nesten bare bruker car jars. For tiden har jeg bahama breeze, strawberry, kiwi og clean cotton.

I yttergangen min har jeg strawberry, den har luktet siden april, bahama breeze på badet har jeg hatt i en måneds tid og den lukter fortsatt masse, strawberry har jeg i boden den har også luktet siden april, Kiwi har jeg på soverommet, den byttet jeg nettopp ut for den hadde sluttet å lukte, men den har også hunget siden april og clean cotton har jeg på vaskerommet, den har også hengt der siden april, kommer til å bytte den nå.

AnonymBruker
Skrevet

jeg svarer jeg også siden jeg nesten bare bruker car jars. For tiden har jeg bahama breeze, strawberry, kiwi og clean cotton.

I yttergangen min har jeg strawberry, den har luktet siden april, bahama breeze på badet har jeg hatt i en måneds tid og den lukter fortsatt masse, strawberry har jeg i boden den har også luktet siden april, Kiwi har jeg på soverommet, den byttet jeg nettopp ut for den hadde sluttet å lukte, men den har også hunget siden april og clean cotton har jeg på vaskerommet, den har også hengt der siden april, kommer til å bytte den nå.

Hvilken type bruker du, den nye eller gamle? Hvis du bruker den gamle papp-saken, tar du ut hele av posen med en gang?

Jeg vil også ha lukt i mange måneder :frown:

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Hvilken type bruker du, den nye eller gamle? Hvis du bruker den gamle papp-saken, tar du ut hele av posen med en gang?

Jeg vil også ha lukt i mange måneder :frown:

Lett blanding av de nye og gamle, jeg vet clean cotton`en jeg har er av de gamle, men bahama breezen er den nye. Tar ikke hele pappsaken ut av posen med en gang nei, da hadde de nok blitt brukt opp rimelig kjapt.

AnonymBruker
Skrevet

Lett blanding av de nye og gamle, jeg vet clean cotton`en jeg har er av de gamle, men bahama breezen er den nye. Tar ikke hele pappsaken ut av posen med en gang nei, da hadde de nok blitt brukt opp rimelig kjapt.

Da skal jeg gi det en ny sjanse. Har jo så klart tatt ut hele med en gang, ser jo ikke så bra ut med den plasten på, hehe.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Da skal jeg gi det en ny sjanse. Har jo så klart tatt ut hele med en gang, ser jo ikke så bra ut med den plasten på, hehe.

Da tørker den ut skjønner du, bare la være med å heng den opp et sted folk kan se den, jeg har mine liggende på toppen av skap :)

Skrevet

Jeg har også brukt de i papp, og tatt av posen med en gang. Takk for tipsene, uanonymbruker :)

Skrevet

Må bare anbefale en duft til, Wedding day! Den er mye bedre enn jeg hadde forventet, jeg bestilte bare en sånn duftpose sammen med min "egentlige" bestilling. Det står at den lukter blomster og frukt. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den, den er ren og naturlig søt. Og seilte opp som en av mine absolutte favoritter, kommer garantert til å kjøpe mer av denne! Synes den passer veldig bra på soverommet, håper bare at det lukter mer av et lys enn av en duftpose, for den er litt svak.

Skrevet

Må bare anbefale en duft til, Wedding day! Den er mye bedre enn jeg hadde forventet, jeg bestilte bare en sånn duftpose sammen med min "egentlige" bestilling. Det står at den lukter blomster og frukt. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den, den er ren og naturlig søt. Og seilte opp som en av mine absolutte favoritter, kommer garantert til å kjøpe mer av denne! Synes den passer veldig bra på soverommet, håper bare at det lukter mer av et lys enn av en duftpose, for den er litt svak.

Brant akkurat et smeltelys med Wedding day... er gravid, og har ekstremt god luktesans for tiden, men måtte heeeelt oppi lyset for å lukte noe. Luktet jo godt, men veldig svakt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har dere noen anbefalte ebay-selgere av yankee candles? Kunne tenkt meg å bestilt en pakke-sammensetning av de små, for å prøve litt forskjellig som jeg ikke ta rmeg råd til i butikken!:)

Skrevet

Har ikke kjøpt på ebay jeg, men yankeestore.no har gode priser og billig frakt :)

• 4 uker senere...
Skrevet

På tide med en ny bestilling nå for min del ;p

Vurderer Napa valley sun, sandalwood and vanilla og home sweet home. Har noen av dere prøvd disse? Hva syns dere og hvilke andre lukter kan evt sammenlignes?

• 2 uker senere...
Skrevet

Er denne tråden fremdeles aktiv?

Har fått min første pakke fra Yankeestore(.no) i dag, men fant ut nå at jeg for en gangs skyld ikke har telys i hus.

Har kjøpt Cafè au Lait, Sicilian Lemon, Home sweet home, og Sparkling Lemon (ja, jeg er glad i sitronduft..)

Så - jeg kaster meg inn i klubben her :)

• Liker 1
Skrevet

Har dere prøvd Coconut numeric-lysene?? Elsker kokosdufter, så nå blir det shopping for min del! En hel serie med bare kokosdufter :bolledeig:

Skrevet

Er veldig nysgjerrig på kokoslysene, supert hvis du sier ifra om de lukter veldig sterkt eller ikke :)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Har dere prøvd Coconut numeric-lysene?? Elsker kokosdufter, så nå blir det shopping for min del! En hel serie med bare kokosdufter :bolledeig:

fikk nettopp stive brystvorter av glede her, jeg elsker kokoslukter!!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...